  • 1. Data: 2003-01-29 16:07:11
    Temat: Krokodyl
    Od: "Hubert Suder" <h...@p...onet.pl>

    Cześć Wszystkim,
    Mam pytanie; przyszedł mi pewien pomysł do głowy, i chciałbym zapytać, czy
    zrealizowanie go jest zgodne z prawem.
    Mianowicie znajomy z Australii powiedział mi, że tam można zjeść mięso z
    krokodyla, a ja mieszkam w Polsce, i bardzo bym chciał zjeść krokodyla.
    Przyszedł mi następujący pomysł:
    Kupić krokodyla w zoo krakowskim; po zapłaceniu jeszcze go chwilę tam trzymać,
    po czym przyjść tam jeszcze raz z myśliwym, żeby zastrzelił tego krokodyla, i
    wtedy (za zezwoleniem zoo) wywieźć go stamtąd samochodem.
    Czekam bardzo na re.
    Pozdrawiam
    Hubert

  • 2. Data: 2003-01-29 18:16:57
    Temat: Re: Krokodyl
    Od: "mer" <b...@i...pl>

    > Mam pytanie; przyszedł mi pewien pomysł do głowy, i chciałbym zapytać, czy

    Poważnie pytasz, czy też jakieś badania prowadzisz?

    mer

  • 3. Data: 2003-01-29 19:36:25
    Od: "Hubert Suder" <h...@p...onet.pl>

    > Poważnie pytasz, czy też jakieś badania prowadzisz?

    Oczywiście, że poważnie.

  • 4. Data: 2003-01-30 20:06:12
    Od: "żuk" <z...@p...onet.pl>

    nie jest to zgodne z prawem..także wydaje mi się że nie jest zgodne z
    normami moralnymi.. :-) choć filozofem nie jestem
    pozdrowienia
    żuk

  • 5. Data: 2003-02-01 16:27:29
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "żuk" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > nie jest to zgodne z prawem.

    Dlaczego?

    > także wydaje mi się że nie jest zgodne z
    > normami moralnymi.. :-)

    Dlaczego? Strusie już się zjada. Jakie kryteria decydują o tym, które
    zwierzęta jeść mozna, a które nie?

    > choć filozofem nie jestem
    moralistą.

    Pozdrawiam,