  • 1. Data: 2003-01-29 15:34:58
    Temat: Stowarzyszenie zwykle - pytanie
    Od: s...@g...pl (Marcin 'SQ5HUH' Osinski)

    Witam
    Przeszukałem archiwum usenetu i niestety nie mogłem znaleźc konkretnej
    odpowiedzi na moje pytanie. Mam nadzieję że ktoś tutaj bedzie w stanie
    mi pomóc.
    Mianowicie czy stowarzyszenie zwykłe (czyli takie podlegające
    tylko zgłoszeniu w starostwie) może zatrudnic pracownika np. na umowę
    zlecenie lub umowe o dzieło. Pracownik ten nie prowadzi działalności
    gospodarczej.
    Konkretnie sprawa odnosi się do stowarzyszenia skupiającego
    użytkowników sieci lokalnej na osiedlu domków którzy chcieliby zatrudnić
    administratora sieci - tzn. obecnemu administratrowi umożliwic pobieranie
    jakiegoś niewielkiego wynagrodzenia pozostając w zgodzie z prawem.

    _________
    [ Marcin Osiński s...@g...pl s...@k...pruszkow.pl ]
    [ GSM: 501-949-589 GG:81592 http://www.karate.pruszkow.pl ]
    [ Tworzenie stron WWW --- http://www.mmstudio.vel.pl ]