  • 31. Data: 2005-10-06 15:09:02
    Temat: Re: Zwolnienie dyscyplinarne [długie]
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Koszt naprawy plotera w tym czasie wrósł do 1000 zł.

    Sorry za NTG ale może się przyda ten link:

    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.c
    omp.dtp&aid=37611199

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 32. Data: 2005-10-07 09:32:22
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Wyrzucony wrote:

    > pan zostawił wszystko i sobie poszedł. Po jakimś czasie zadzwoniła
    > do mnie pani, która teoretycznie jest kadrową i z wrzaskiem
    > poinformowała mnie, że naraziłem firmę na stratę 100 zł i mam się
    > natychmiast wynosić ze sklepu. Przy okazji wysłuchałem mnóstwo

    Ciekawe. Czy możliwe jest, że pani ta nie jest kadrową, wręcz nie jest
    związana z firmą, tylko zupełnie obcym człowiekiem, i jej działania
    miały na celu zrobienie miejsca dla jakiegoś swojego pociotka względnie
    jej samej? ;-)

    --
    Pozdro
    Massai