  • 11. Data: 2005-12-30 16:42:19
    Temat: Re: Znowu ten cholerny abonament!
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    castrol wrote:

    > Nic to nie zmienia, za radio w kompie czy komorce placic nie trzeba

    Poniewaz bo? Nie jest to odbiornik moze aby?

    --
    _______________p___l___a___t___n___a_____r___e___k__
    _l___a___m___a___

  • 12. Data: 2005-12-30 16:50:10
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > Poniewaz bo? Nie jest to odbiornik moze aby?

    No to jeszcze za telefon stacjonarny trzeba by płacić
    abonament RTV. :-)

    Piotr

  • 13. Data: 2005-12-30 17:02:02
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    PiotRek wrote:

    > Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > No to jeszcze za telefon stacjonarny trzeba by płacić
    > abonament RTV. :-)

    Ooo, ciekawa mysl - a skad to? Czy telefon stacjonarny ma wbudowane
    radio gotowe do uzycia i odbioru audycji? Jak ma to trzebaby placic.
    Jakk nie ma - to nie. Analogicznie z komorkami.

  • 14. Data: 2005-12-30 17:25:26
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:43B5636B.68E367C8@gazeta.pl Hikikomori San
    <h...@g...pl> pisze:

    > Poniewaz bo? Nie jest to odbiornik moze aby?
    "Charakteru odbiornika nie mają: magnetofon, magnetowid i odtwarzacz CD lub
    DVD, pozwalające na odtworzenie nagranej wcześniej audycji lub filmu, a
    także telewizor nie podłączony trwale ani czasowo do żadnej instalacji
    umożliwiającej odbiór programu, pełniący rolę monitora lub wykorzystywany
    wyłącznie do celów produkcyjnych.
    Odbiornikiem radiofonicznym albo telewizyjnym jest: telewizor, radio, radio
    samochodowe, radiomagnetofon, wieża stereo z radiem. Charakteru odbiornika
    nie mają natomiast urządzenia wielofunkcyjne jak: komputery, telefony
    komórkowe itp., ponieważ ich głównym przeznaczeniem nie jest odbiór
    programów radiowych i telewizyjnych."

    Na marginesie dodam, że przepisy te są w dużej mierze martwe, jako że bardzo
    trudne jest wykazanie (udowodnienie) zdolności do natychmiastowego odbioru
    programu przez niektóre z wymienionych urządzeń (np. w przypadku radia
    samochodowego wręcz niewykonalne).

    Jotte

  • 15. Data: 2005-12-30 17:30:42
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > Ooo, ciekawa mysl - a skad to? Czy telefon stacjonarny ma wbudowane
    > radio gotowe do uzycia i odbioru audycji? Jak ma to trzebaby placic.
    > Jakk nie ma - to nie. Analogicznie z komorkami.

    Nie, nie ma wbudowanego radia. Ale umożliwia natychmiastowy odbiór
    programu radiowego - to chyba wystarczy? :-)

    Piotr

  • 16. Data: 2005-12-30 23:37:02
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw>

    W wiadomości: news:dp3qsc$kbi$1@inews.gazeta.pl
    użytkownik *PiotRek* napisał(a):

    > Nie, nie ma wbudowanego radia. Ale umożliwia natychmiastowy odbiór
    > programu radiowego - to chyba wystarczy? :-)

    A ja w swoim radiu moge słuchać rozmów telefonicznych z telefonów
    bezprzewodowych to mam płacić abonament telefoniczny?

    --
    Big Jack
    //////

  • 17. Data: 2005-12-30 23:40:06
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw>

    W wiadomości: news:93dar11sltr576hj0321uv0ha09o16ns5h@4ax.com
    użytkownik *Artur Golanski* napisał(a):

    > Ja od lat mam ustawione stałe zlecenie z internetu.

    A możesz napisać jak to zrobiłeś? Tzn nr konta i dla kogo te przlewy.

    --
    Big Jack
    //////

  • 18. Data: 2005-12-31 00:08:47
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Big Jack napisał(a):

    > A możesz napisać jak to zrobiłeś? Tzn nr konta i dla kogo te przlewy.

    Konto znajdziesz tu
    http://www.poczta-polska.pl/Uslugi/?U=DlaCiebie&DC=F
    inanse&F=RTV

    a rejestrację tu
    http://poczta-polska.pl/Uslugi/?U=DlaCiebie&DC=Finan
    se&F=RTV&R=Rejestracja

    M.

  • 19. Data: 2005-12-31 00:18:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Mithos wrote:

    > Ja np TV nie ogladam (telewizor mam podpiety tylko pod dvd, a zadnej
    > anteny podlaczonej nawet nie posiadam) i uczciwie przyznaje, iz
    > abonamentu nie place. Narzucanie ludziom takich oplat jest zdecydowanie

    Więcej: uczciwie nie płacisz :)

    > amoralne, a zasady moralne i prawa naturalne maja prymat nad prawem
    > stanowionym.

    Skoro nie jest podłączony do anteny, więc nie jest zdolny do
    natychmiastowego odbioru audycji - czyli pod haracz nie podpada.

    Dosłownie interpretując zapis (a ja interpretuję dosłownie - a jak ktoś
    się zacznie powoływać na ducha ustawy, to ja zaznaczam, że w duchy nie
    wierzę ;) ) pod haracz podpadają urządzenia, które 'pstryk' i odbierają
    programy radiowe lub telewizyjne. A pownieważ komputer zanim się
    uruchomi, to mija sporo czasu, więc komputer z kartą TV podłączoną do
    anteny właściwie pod haracz też nie podpada ;->

  • 20. Data: 2005-12-31 00:20:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    PiotRek wrote:

    > Nie, nie ma wbudowanego radia. Ale umożliwia natychmiastowy odbiór
    > programu radiowego - to chyba wystarczy? :-)

    Nie, nie umożliwia. Przeczytaj sobie w ustawie, co to jest 'program' i
    przestań bzdurzyć.