  • 1. Data: 2005-12-29 21:07:41
    Temat: postepowanie w przypadku braku reakcji na reklamcje??
    Od: "Joanna" <j...@w...pl>

    Witam,
    zamówiłam dla firmy identyfikatory. Zostały wykonane w sposób nie
    satysfakcjonujący nas.
    Skierowałam pismo do producenta i odesłałam dentyfikatory.
    Odpowiedz jest wymijająca, na kolejne pisma brak reakcji?
    Szef mnie przyciska do muru, że mam załatwić sprawę.
    W jaki sposób postępować z nieuczciwym producentem (zamówienie przez
    internet, notabene wykonali nam kilka tysięcy kart stałego klienta uzyskując
    rewelacyjną jakość, a skopali 20 identyfikatorów).
    Pozdrawiam, J.

  • 2. Data: 2005-12-30 01:23:25
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    Joanna wrote:
> [...]
    > internet, notabene wykonali nam kilka tysięcy kart stałego klienta uzyskując
    > rewelacyjną jakość, a skopali 20 identyfikatorów).

    Cóż, możesz oczywiście powoływać się na rękojmię z Kodeksu cywilnego,
    możecie nawet iść z tą sprawą do sądu, tylko po co?
    Skoro jesteś przedstawicielką firmy - poważnego dla nich kontrahenta, to
    po prostu skontaktuj się tam telefonicznie z kimś wyżej postawionym i
    wyjaśnij, że strata dobrego klienta z powodu byle 20 identyfikatorów im
    się po prostu nie opłaca. Szczególnie, że z innych ich prac jesteście
    zadowoleni. A teraz sprawa jest może niewielka, ale zależy Wam na
    czasie, zatem ich reakcja jest niezrozumiałą próbą pozbycia się dobrego
    klienta.

    --
    MArta
    m...@N...pl