  • 21. Data: 2005-12-31 01:20:36
    Temat: Re: Znowu ten cholerny abonament!
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości
    news:43b5cee8$1@news.home.net.pl...

    > Nie, nie umożliwia.

    No to sobie zadzwoń np. pod nr 0-22 645 91 00 zamiast bzdurzyć.
    Umożliwia.

    > Przeczytaj sobie w ustawie, co to jest 'program' i
    > przestań bzdurzyć.

    W jakiej ustawie mam to przeczytać? Bo w ustawie z 21 kwietnia 2005 r.
    o opłatach abonamentowych nie ma definicji "programu".
    A to co słychać przez telefon jest niemal tożsame z tym,
    co w eterze słychać (tyle że szerokość pasma jest ograniczona
    do 3100 Hz).

    Piotr

  • 22. Data: 2005-12-31 01:21:51
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw> napisał w wiadomości
    > A ja w swoim radiu moge słuchać rozmów telefonicznych z telefonów
    > bezprzewodowych to mam płacić abonament telefoniczny?

    A skąd ten wniosek??? Abonament telefoniczny nie jest opłatą
    za słuchanie czyichś rozmów telefonicznych. Coś Ci się pomyliło.

    Piotr

  • 23. Data: 2005-12-31 01:24:32
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    PiotRek napisał(a):

    > A skąd ten wniosek??? Abonament telefoniczny nie jest opłatą
    > za słuchanie czyichś rozmów telefonicznych. Coś Ci się pomyliło.

    Przez indukcję matematyczną, Piotrze :-P

    M.

  • 24. Data: 2005-12-31 01:26:54
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > W wiadomości: news:93dar11sltr576hj0321uv0ha09o16ns5h@4ax.com
    > A możesz napisać jak to zrobiłeś? Tzn nr konta i dla kogo te przlewy.

    Numer konta i nazwa beneficjenta zależą od regionu.
    W Warszawie jako beneficjenta każą podawać
    Dział "Kartoteka" RTV, a nr konta można znaleźć na stronie,
    której adres podał Maciej.

    Piotr

  • 25. Data: 2005-12-31 01:35:58
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > Przez indukcję matematyczną, Piotrze :-P

    Aha, no tak. Wniosek wysnuty przez kolegę Big Jacka wynikał
    z indukcji matematycznej, natomiast samo słuchanie rozmów
    telefonicznych przez radio to efekt też indukcji, tyle że
    elektromagnetycznej. ;-)))

    A poza tym - indukcja matematyczna dotyczy tylko pewnych
    podzbiorów zbioru liczb całkowitych ;P (tak naprawdę
    to nie tylko, ale ciiiii...)

    Piotr

  • 26. Data: 2005-12-31 11:14:58
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw>

    W wiadomości: news:43b5cc13@news.home.net.pl
    użytkownik *Maciej Bebenek* napisał(a):

    > Konto znajdziesz tu
    > http://www.poczta-polska.pl/Uslugi/?U=DlaCiebie&DC=F
    inanse&F=RTV

    Nie mam szczęścia. Nie znajduje konta :/

    --
    Big Jack
    //////

  • 27. Data: 2006-01-01 14:17:06
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 30 Dec 2005 17:42:19 +0100,
    Hikikomori San <h...@g...pl> screamed:

    > Poniewaz bo? Nie jest to odbiornik moze aby?

    Gdyż azaliż nie jest funkcją jegoż typu primary.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:240B ]
    [ 15:16:38 user up 10843 days, 3:11, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Multitasking a Pentium is like stepping on the motherboard with running cleats.

  • 28. Data: 2006-01-02 11:17:35
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    > Odbiornikiem radiofonicznym albo telewizyjnym jest: telewizor, radio,
    > radio
    > samochodowe, radiomagnetofon, wieża stereo z radiem. Charakteru odbiornika
    > nie mają natomiast urządzenia wielofunkcyjne jak: komputery, telefony
    > komórkowe itp., ponieważ ich głównym przeznaczeniem nie jest odbiór
    > programów radiowych i telewizyjnych."

    Czyli rozumiem, że jak mam kartę TV w kompie podłączona do zwykłej anteny
    (odbieram tylko TVP1, TVP2, Polsat, TVP3) to nie musze płacić haraczu? :-)

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 29. Data: 2006-01-04 14:12:32
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ooo, ciekawa mysl - a skad to? Czy telefon stacjonarny ma wbudowane
    > radio gotowe do uzycia i odbioru audycji? Jak ma to trzebaby placic.
    > Jakk nie ma - to nie. Analogicznie z komorkami.

    Zla analogia. Komorka, nawet z wbudowanym radio, sluzy nie do sluchania
    radio a do rozmawiania.

    Jacek

  • 30. Data: 2006-01-04 14:15:42
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "kovalek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli rozumiem, że jak mam kartę TV w kompie podłączona do zwykłej anteny
    > (odbieram tylko TVP1, TVP2, Polsat, TVP3) to nie musze płacić haraczu? :-)

    Nie nie musisz, bo w swietle obowiazujacych przepisow komputer nie jest
    odbiornikiem TV

    Jacek