    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Znów kamery się popsuły
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <pcvblt$q3g$5@node1.news.atman.pl>
    <5af46f71$0$621$65785112@news.neostrada.pl>
    <pd213v$8lq$3@node2.news.atman.pl>
    Date: Thu, 10 May 2018 21:55:33 +0200

    Dnia Thu, 10 May 2018 19:56:23 +0200, Shrek napisał(a):

    > To w ramach eksperymentu sądowego nalezy skopać, zelektyfikować a na
    > końcu udusić prokuratora.

    Hm, ale dlaczego prokuratora - przeciez nie on twierdzi, ze ostarzony
    niewinny, tylko odwrotnie :-)
    No dobra - jednak twierdzi, ale nie powinien oskarzac o zmyslone
    zbrodnie, tylko o takie, na ktore ma papier.

    Oskarzonych trzeba poddac takiemu eksperymentowi.
    I wyladowac cala baterie, skoro taki mieli zamiar :-)
    Ich obronce bym poddal, gdyby tak argumentowal, bieglego obrony.
    I sedziego, gdyby nie dostrzegl szkody spolecznej :-P

    > Tak. Wiem. Seryjny samobójca. Ponoć już trzy lata wcześniej próbował
    > popełnić samobójstwo przy pomocy tego samego kulsona.

    Ale co by nie mowic, to 99% poddanych eksperymentowi pewnie by
    przezylo. I co wtedy - wycofac zarzut ?

    Czy powolac sie na ten 1%, znecanie z uzyciem niebezpiecznego
    narzedzia, czego powinni byc swiadomi, dopasowac odpowiedni paragraf,
    i na 5 lat mozna posadzic ...

    J.