  • Data: 2018-05-11 18:33:33
    Temat: Re: Znów kamery się popsuły
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.05.2018 o 15:29, J.F. pisze:

    > Ale u nich ma "brak opieki".

    Który to brak w żaden sposób nie _spowodował_ śmierci. BTW - jak cię
    zatrzymują, to nie ciąży na nich obowiązek opieki?

    > Raczej tylko jako prawdopodobnych przyczyn.

    Więc trzeba udusić prokuratora, wtedy będzie wiadomo czy duszenie
    powoduje śmierć czy nie.

    > Raczej tak - taser w ogolnosci jest dosc bezpieczny.

    To ja mam inny pomysł. Proka pierdolnijmy taserem, poduśmy i niech go
    trochę obtłuką, a ja w grupie kontrolnej zażyję alkohol i śladowe ilości
    narkotyków. Zobaczymy kto przeżyje:)

    > To jeszcze mozna dolozyc.

    Zdałoby się.

    > Gdyby jednak postawil, a potem eksperyment pokazal, ze sie myli ?
    >
    > I jeszcze by trzeba odszkodowanie placic :-)

    Jak już pisałem - trzeba zrobić grupę kontrolną i jak przeżyję, totłuc,
    dusić i razić proka jeszcze raz. Aż do skutku;)

    Shrek