  • 11. Data: 2005-01-08 04:57:44
    Temat: Re: Zniewaga na forum publicznym
    Od: Calgary <c...@c...ca>

    Rafal M wrote:
    > Witam
    >
    > Jaki paragraf KK stosowac w przypadku zniewagi na forum publicznym?
    > (niecenzuralne opisy mojej osoby).
    > Dzieki za pomoc :)
    >

    > Pozdrawiam
    > Rafal

    Zaraz. Zniewagi kogo? Wasilewski to cwok. Czy to jest zniewaga?
    Wasilewski to urzednik ktory jest faktycznie cwokiem. Teraz rozumujac
    Twoim tokiem, Wasilewskiego nie mozna krytykowac?

    Masz problemy ze zrozumieniem zycia publicznego. Najpierw podaj kogo to
    niby miano zniewazyc i w jakich warunkach.

  • 12. Data: 2005-01-08 09:26:50
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości
    > a...@e...net news:crn1jm$2ta$1@news.onet.pl
    > Mowiac o rzeczach publicznych, co grozi za publiczne nawolywanie do
    > popelnienia przestepstwa-zabojstwa?

    Albo czy mówiąc "głupi arek b." o niewątpliwie głupim arku b. znieważa się
    go?
    Po pierwsze to prawda a po drugie mamy zagwarantowaną konstytucyjnie wolność
    słowa.
    A po drugie primo, czy można znieważyć kogoś kto sam się znieważa wyrabiając
    sobie własny obraz głupka?

    Pzdr
    Leszek

  • 13. Data: 2005-01-08 09:39:28
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Jaki paragraf KK stosowac w przypadku zniewagi na forum publicznym?
    > (niecenzuralne opisy mojej osoby).
    > Dzieki za pomoc :)

    Art 216 par. 2 kk. Kto znieważa inna osobę przy pomocy środków masowego
    komunikowania podlega karze grzywny, ograniczenia wolności lub pozbawienia
    wolnosci do roku.

    ale jezeli nie ma tam twojego nazwiska to uwzam ze sensu nie ma.
    Zmien podpis, albo mail ktory jes cytowany przed odpowiedzia tak by
    zawieral pelne dane, wtedy biadolenie oskarzonego ze nie o Ciebie chodzilo
    nic mu nie da.

    P.

  • 14. Data: 2005-01-08 09:41:58
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Art. 212 kk - ale również odradzam. Odenerwujesz się dodatkowo, wydasz
    kasę,
    > a gość dostanie 100 zł na dom dziecka.

    i w papierach bedzie ?

    P.

  • 15. Data: 2005-01-08 16:23:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > i w papierach bedzie ?

    Będzie.

  • 16. Data: 2005-01-08 19:52:09
    Od: "cosmo" <m...@U...gazeta.pl>

    http://www.vagla.pl/felietony/felieton_055.htm

  • 17. Data: 2005-01-09 11:08:08
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Będzie.

    no i chocby dla tego warto, liczy sie satysfakcja.

    P.

  • 18. Data: 2005-01-09 16:05:11
    Od: lambda <p...@w...com>

    cosmo wrote:

    > Użytkownik "Rafal M" <m...@p...gazeta_NO_SPAM_.pl> napisał w
    > wiadomości news:crmmuo$i52$1@inews.gazeta.pl...

    > http://www.vagla.pl/felietony/felieton_055.htm

    Waglowski to cwok udajacy prawnika. Polecam cuda prawnicze na jego
    stronie internetowej, gdzie prawny idiota bezmyslnie przepisuje bzdury
    pisane przez kelnerow udajacych dziennikarzy.

    Pytanie podstawowe brzmi: kim jest krytykowana osoba zeby miala ochrone
    nawiska na rowni z kazdym innym? Jezeli jest nia urzednik, a w dodatku w
    zakresie sprawowania urzedu, to stosuje sie podwyzszony standard
    dochodzenia roszczenia o naruszenie dobr. Orzecznictwo w Strasbourgu
    jest nader obfite. Waglowski cwok nie zna angielskiego zeby zobaczyc
    oryginaly i dlatego przepisuje bzdury z gazet, a dalej wprowadza w blad
    internautow.

    Wykladnia jest inna niz w Strasbourgu jezeli mamy doczynienia z
    urzednikiem z Pcimia Gornego oraz as apolskiej palestry nazwiskiem Piotr
    Waglowski.

    Cwok Waglowski jest tez niniejszym zaproszony do przetestowania swoich
    bzdur poprzez skarge do ISP niejszego postu.

    Panie Waglowski, czy myslap pan o jakiejs pracy?

  • 19. Data: 2005-01-09 17:16:50
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "lambda" <p...@w...com> napisał w wiadomości

    > Waglowski to cwok udajacy prawnika. Polecam cuda prawnicze na jego stronie
    > internetowej, gdzie prawny idiota bezmyslnie przepisuje bzdury pisane
    > przez kelnerow udajacych dziennikarzy.

    Nie pierwszy i nie ostatni.
    "Pisać każdy może, trochę lepiej lub trochę gorzej" ;)))
    Parafrazując słowa poety: "ćwoków ci u nas dostatek" ;))
    Nie ma za to obowiązku czytania.

    Pzdr
    Leszek

  • 20. Data: 2005-01-09 20:36:52
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    W nawiązaniu do wypowiedzi osoby podpisującej się jako lambda w
    wiadomości <news:XCcEd.6875$eb.6557@trndny01> wyjaśniam co następuje:

    > Cwok Waglowski jest tez niniejszym zaproszony do przetestowania swoich
    > bzdur poprzez skarge do ISP niejszego postu.

    Bez względu na to czy masz rację czy nie jesteś głąbem do kwadratu.

    --
    Olgierd
    gsm: 502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597