    From: lambda <p...@w...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zniewaga na forum publicznym
    Date: Sun, 09 Jan 2005 16:05:11 GMT

    cosmo wrote:

    > Użytkownik "Rafal M" <m...@p...gazeta_NO_SPAM_.pl> napisał w
    > wiadomości news:crmmuo$i52$1@inews.gazeta.pl...

    > http://www.vagla.pl/felietony/felieton_055.htm

    Waglowski to cwok udajacy prawnika. Polecam cuda prawnicze na jego
    stronie internetowej, gdzie prawny idiota bezmyslnie przepisuje bzdury
    pisane przez kelnerow udajacych dziennikarzy.

    Pytanie podstawowe brzmi: kim jest krytykowana osoba zeby miala ochrone
    nawiska na rowni z kazdym innym? Jezeli jest nia urzednik, a w dodatku w
    zakresie sprawowania urzedu, to stosuje sie podwyzszony standard
    dochodzenia roszczenia o naruszenie dobr. Orzecznictwo w Strasbourgu
    jest nader obfite. Waglowski cwok nie zna angielskiego zeby zobaczyc
    oryginaly i dlatego przepisuje bzdury z gazet, a dalej wprowadza w blad
    internautow.

    Wykladnia jest inna niz w Strasbourgu jezeli mamy doczynienia z
    urzednikiem z Pcimia Gornego oraz as apolskiej palestry nazwiskiem Piotr
    Waglowski.

    Cwok Waglowski jest tez niniejszym zaproszony do przetestowania swoich
    bzdur poprzez skarge do ISP niejszego postu.

    Panie Waglowski, czy myslap pan o jakiejs pracy?