  • 1. Data: 2005-01-07 16:04:34
    Temat: [prawo administracyjne] czy zgoda jest rownoznaczna z decyzja
    Od: leon <L...@n...interia.pl>

    Witam

    Mam pytanie z zakresu prawa administracyjnego. Czy PISEMNA zgoda
    urzednika samorzadowego na zajecie czesci pasa ruchu drogowaego
    (czesc chodnika) jest rownoznaczna z decyzja administracyjna ?

    leon

    --
    "Jeżeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy błędne koło"
    - łysa śpiewaczka - EUGENE IONESCO

  • 2. Data: 2005-01-07 18:23:30
    Od: "Mecenas" <m...@p...pl>

    Użytkownik "leon" <L...@n...interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > urzednika samorzadowego na zajecie czesci pasa ruchu drogowaego
    > (czesc chodnika) jest rownoznaczna z decyzja administracyjna ?

    Nie.Bo musi być wyliczona opłata.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 3. Data: 2005-01-07 20:06:11
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Mecenas napisał(a) w wiadomości

    > Nie.Bo musi być wyliczona opłata.

    Aleś przygrzał. To czy coś jest decyzją, czy nie nie zależy od opłaty.

    --
    JOHNSON :)

  • 4. Data: 2005-01-07 21:44:16
    Od: leon <L...@n...interia.pl>

    > Nie.Bo musi być wyliczona opłata.

    a co jezeli moga pobierac oplaty lecz z tej mozliwosci nie
    korzystaja ? teren formalnie podlega pod bazar mniejski

    leon

  • 5. Data: 2005-01-07 21:44:57
    Od: leon <L...@n...interia.pl>

    > Aleś przygrzał. To czy coś jest decyzją, czy nie nie zależy od opłaty.
    jakis konret np paragraf okreslajacy co jest decyzja a co nie ?

    leon

  • 6. Data: 2005-01-07 21:52:15
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik leon napisał(a) w wiadomości

    > jakis konret np paragraf okreslajacy co jest decyzja a co nie ?

    Zerknij w art. 104 i następne kpa; w szczególności 107 kpa - co winna zawierać
    decyzja. Choć decyzją będzie też czasem coś co nie zawiera wszystkich
    określonych tam elementów. Wszystko zależy od prawa materialnego.

    --
    JOHNSON :)

  • 7. Data: 2005-01-08 12:10:04
    Od: poreba <d...@p...com>

    leon <L...@n...interia.pl> niebacznie popelnil

> [...]
    ano, nie zależy

    > jakis konret np paragraf okreslajacy co jest decyzja a co nie ?

    Podał obok niejaki Synjaś, ja dodam od siebie, że
    - w zależności od treści otrzymanego przez Ciebie pisma -
    być może masz w ręku decyzję administarcyjną, ale:
    -wydaną z rażącym naruszeniem prawa
    (nieważną, w tym potocznym znaczeniu tego słowa)
    -z brakami formalnymi
    itd.

    --
    pozdro