  • 1. Data: 2005-01-07 16:30:29
    Temat: wspolwlasnosc samochodu ...
    Od: "Arek P." <a...@i...szczecin.wytnij_to.pl>

    Witam.

    Jestem osoba prowadzaca dzialalnosci gospodarcza. Zamierzam sprowadzic
    samochod i zakupic go do firmy. Zastanawiam sie czy w takim przypadku
    jest mozliwa wspolwlasnosc samochodu?

    Ewentualnie rozwazam inna opcje ... poniewaz firme prowadze od niedawna
    moglbym samochod kupic na spolke z ojcem teraz a powiedzmy po roku
    przejac go na potrzeby swojej dzialalnosci gospodarczej. Czy ta opcja
    jest mozliwa? Czy przy wprowadzeniu wlasnego samochodu do dzialalnosci
    gospodarczej mam prawo do takich samych odpisow jak w momencie zakupu od
    razu na firme? Chodzi oczywiscie o koszty, ktore w tym momencie wcale
    nie sa mi potrzebne lecz za 1-1,5 roku byc moze sie juz pojawia.

    Z gory dziekuje za jakakolwiek rade w powyzszym.

    Arek