  • 11. Data: 2003-11-08 16:31:43
    Temat: Re: Znalezisko
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    news:boirpu$2hr$1@news.onet.pl...

    > Zgłoszenie do prokuratury już poszło,

    Poszło ale nie doszło. Myślisz że tam pracują tacy kretyni jak ty?
    Jesteś wzorcowym przykładem popaprańca. Masz to po rodzicach czy zaraziłeś
    się od bliskiego przyjaciela

    Leszek

  • 12. Data: 2003-11-08 16:45:42
    Temat: Re: Znalezisko [ntg]
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    l...@p...fm news:boj5pd$m6u$1@topaz.icpnet.pl

    > Jesteś wzorcowym przykładem popaprańca. Masz to po rodzicach czy
    > zaraziłeś się od bliskiego przyjaciela

    Raczej ani jedno ani drugie.

    Podobno jego rodzina jest calkowicie normalna (zreszta - nigdy nie
    spotkaly mnie, anie chyba nikgo z NEWS zadne problemy od innych panstwa
    Buzdygan).

    Moim zdaniem poprostu niektorzy dziwiaczeja wraz z wiekiem, lub - moze
    to kryzys wieku sredniego?

    Mi grozby karalne zlozy(*) o 1:30 w nocy, dokladnie w dniu swoich 35
    urodzin (tzn ponad miesiac temu) heh... Tego samego dnia 2 dresow naszlo
    tez inna grupowiczke (na kilka godzin wczesniej), oraz od tego dnia
    zaczely sie codzinne telefony do mnie i moich sasiadow, oraz innych
    osob...

    (*)grozby zlozyl arnold buzdygan -LUB- jakas magiczna osoba, ktora
    rowniez chce mnie "zajebac jak napisze cos jeszcze na news", ktora chce
    zaszkodzic tym samym osobom ktorych nie lubi arnold, oraz... pare minut
    pozniej (przypominam - godzina 1:30 w nocy) zadzwonila osoba ktora sie
    PRZEDSTAWILA jako arnold buzdygan, powiedziala ze chce rozmawiac z
    moimi rodzicami w sprawie tego co pisze na news (arni ty popierdolko,
    nie wiesz ze od *dawna* moge nie tylko miec prawo jazdy i glosowac, ale
    nawet byc wybieranym w niektorych wyborach panstwowych ;).

    Osoba ktora sie w IIgim telefonie podala za buzdygana miala taki sam
    glos i sposob mowienia. Dodatkowo, gdy zadzwonilem na oficjalny telefon
    podany na stronie arniego ( http://www.sti.org.pl ) to... odebrala osoba
    o tym samym glosie itd co z I i II telefonu... no ciekawe ;) tymbardziej
    co arni robil w swojej pracy (o 1:30 w nocy, tak z pewnoscia ciezko
    pracowal heh ;)... uzywnie sluzbowego telefonu do dokonania
    przestepstwa - oj nieladnie panie arku, nieladnie ;)

    Ok... tym optymistycznym akcentem zakoncze (moze jeszcez bede na grupie
    prosil o porade prawna w sprawie nadchodzacego procesu przeciw arnoldowi
    buzdyganowi) - sprawa z pewnoscia ma kilka ciekawych akcentow :)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 13. Data: 2003-11-08 16:50:34
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    p...@N...gazeta.pl news:boj43h$se0$1@inews.gazeta.pl

    > w sumie popieram! tylko chcialbym ta kwestie poznac od strony prawnej!

    Moze ktos teraz szuka tych pieniedzy, moze bez nich nie zaplaci np czynszu
    i bedzie mial problemy, co by bylo gdybys to Ty je stracil?

    Moim zdaniem warto zglosic znalezienie (tylko gdzie - moze na Policje?
    tylko nie jakiemus Kowalskiemu ktory jeszcze to schowa do kieszeni i
    koniec). I tak chyba przyznaje Ci 10% znaleznego?

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 14. Data: 2003-11-08 17:05:12
    Od: Arek <a...@e...net>

    HASAN_SAS [W-ch] rzecze:
    > w sumie popieram! tylko chcialbym ta kwestie poznac od strony prawnej!

    Od prawnej to powinieneś tą forsę odnieść na komisariat.
    W nagrodę czeka Cię sława największego frajera bo opowiedzą o Tobie
    we wszystkich mediach, a jak żona i dzieci usłyszą to i jeszcze pod
    mostem przyjdzie Ci spać ;(

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 15. Data: 2003-11-08 17:09:11
    Od: Arek <a...@e...net>

    Leszek rzecze:
    > Poszło ale nie doszło.

    Doszło. Teraz czekają mnie zeznania na komisariacie.

    > Myślisz że tam pracują tacy kretyni jak ty?

    Myślę, że tam pracują ludzie, którzy znają kodeks karny i wiedzą, że to
    co robisz choćby teraz to przestępstwo karne.

    > Jesteś wzorcowym przykładem popaprańca. Masz to po rodzicach czy zaraziłeś
    > się od bliskiego przyjaciela

    Zapytasz mnie jak już się spotkamy. Nie gwarantuję Ci jednak, że to nie będzie
    ostatnie pytanie jakie zadasz w życiu mó Ty NORMALNY człowieku.

    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 16. Data: 2003-11-08 17:09:19
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    s...@r...com news:Xns942DB56DD67EAraf256com@213.180.128.20

    [...]

    Aha i chyba podstawowe pytanie - jak pieniadze zstaly znalezione?

    Bo co innego jak wlasnie wylecialy jakiejs pani w autobusie z torebki, co
    innego jak je "znalazles" w czyims pokoju np w akademiku ;) a co innego jak
    znalazles zaszyte w kanapie na wysypisku smieci - wtedy pewnie (podobnie
    jak to mialo miejsce... bodajrze w USA ok rok temu?) dostaniesz cala sume.

    W tym ostatnim wypadku w sumie tez bym nie zglaszal tego raczej nikomu bo
    to inna sytuacja (ale warto sprawdzic czy to nie sa falszywki itd)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 17. Data: 2003-11-08 17:11:58
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@e...net news:boj7v4$9or$2@inews.gazeta.pl

    > Teraz czekają mnie zeznania na komisariacie.

    Oj czekaja, czekaja, o to sie nie martw.

    > Myślę, że tam pracują ludzie, którzy znają kodeks karny i wiedzą, że
    > to co robisz choćby teraz to przestępstwo karne.

    Wlasnie... w koncu *JAKIE* przestepstwa niby? Bo np ten galgan ktorego
    naslales (jak domniemywam) na mnie tylko wykrztusil ze "przestepstwa
    internetowe" hehe ;)

    A jak powtorzylem na komisariacie te numery artykolow k.k. ktorymi sypales
    przez telefon, to mieli niezly ubaw, znasz sie na prawie tak jak ja na
    balecie klasycznym ;)

    > Zapytasz mnie jak już się spotkamy. Nie gwarantuję Ci jednak, że to
    > nie będzie ostatnie pytanie jakie zadasz w życiu mó Ty NORMALNY
    > człowieku.

    Btw - pytanie do *prawdziwych* prawnikow - czy to co arni tutaj pisze to
    przypadkiem tez nie sa grozby karalne? W miare uzasadnione biorac pod uwage
    iz obecnie neka (jak domniemywamy) ok 30 osob w calej polsce przy pomocy
    wynajetych ludzi, oraz posiada bron palna?

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 18. Data: 2003-11-08 18:47:31
    Od: "Pawel" <b...@p...onet.pl>

    > Myślę, że tam pracują ludzie, którzy znają kodeks karny i wiedzą, że to
    > co robisz choćby teraz to przestępstwo karne.

    Arku, Towarzyszu Drogi, a czy Twa Dobroc jest w stanie podac - o jakie to
    przestepstwo chodzi?Mam nadzieje, ze myslisz o przestepstwach sciganych "z
    urzedu", bo miedzy nami prawnikami, wiadomo, ze te scigane z oskarzenia
    prywatnego, to z reguly........

    pzdrrr:-))))

  • 19. Data: 2003-11-08 20:05:22
    Od: Arek <a...@e...net>

    Pawel rzecze:
    [..]
    > urzedu", bo miedzy nami prawnikami, wiadomo, ze te scigane z oskarzenia
    > prywatnego, to z reguly........

    Nie dokończyłeś.

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 20. Data: 2003-11-08 22:28:36
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości

    Btw - pytanie do *prawdziwych* prawnikow - czy to co arni tutaj pisze to
    > przypadkiem tez nie sa grozby karalne?

    Nie "też' a "tylko" to co ten popapraniec pisze to są groźby karalne.
    Ale kto rozsądny by się tym głupkiem przejmował?

    Pozdr
    Leszek