  • 1. Data: 2003-11-08 12:14:08
    Temat: Okupant ważniejszy od górnika
    Od: "ROPOiWzK" <r...@h...com>

    Trumna ze zwłokami żołnierza, który zginął okupując obcy kraj zostanie
    przyjęta z najwyższymi honorami.
    Tymczasem dwóch górników pracując w nieludzkich warunkach dla dobra kraju,
    zginęło na polu bitwy na ojczystej ziemi (pod ziemią) i jest to chleb
    powszedni.
    Jakież to cyniczne :-(
    G.N.

  • 2. Data: 2003-11-08 12:28:56
    Temat: Re: Okupant ważniejszy od górnika
    Od: Arek <a...@e...net>

    ROPOiWzK rzecze:
    > Trumna ze zwłokami żołnierza, który zginął okupując obcy kraj zostanie
    > przyjęta z najwyższymi honorami.

    I tak powinno być.

    > Tymczasem dwóch górników pracując w nieludzkich warunkach dla dobra kraju,

    Buacha cha cha cha cha !!!!!!!
    Jestem za tym, żeby zasypać wszystkie kopalnie.
    Nie lepiej kopią metro jak tak bardzo chcą pracować w zawodzie pod ziemią.

    > zginęło na polu bitwy na ojczystej ziemi (pod ziemią) i jest to chleb
    > powszedni.
    > Jakież to cyniczne :-(

    Masz rację. Twój list jest obrzydliwie cyniczny :(

    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 3. Data: 2003-11-08 12:53:53
    Od: "Flashi" <f...@p...pl>

    > Buacha cha cha cha cha !!!!!!!
    > Jestem za tym, żeby zasypać wszystkie kopalnie.
    > Nie lepiej kopią metro jak tak bardzo chcą pracować w zawodzie pod ziemią.

    O ja pierdole ... Wiedzialem ze jestes trolem i idiota do tego ... ale teraz
    to juz przegiales na maxa ....

  • 4. Data: 2003-11-08 13:12:23
    Od: Arek <a...@e...net>

    Flashi rzecze:
    > O ja pierdole ... Wiedzialem ze jestes trolem i idiota do tego ... ale teraz
    > to juz przegiales na maxa ....

    W czym niby przegiąłem? Nawet przedszkolak nie ośmieszyłby się gadką,
    że górnicy pracują dla dobra (sic!) kraju.
    Pewnie na ulice też wychodzą dla dobra tegoż kraju, hamując w ten sposób
    rozwój i okradając chore dzieci. Wszystko to oczywiście dla dobra tego kraju.

    Śmiech na sali.

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 5. Data: 2003-11-08 13:23:15
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Flashi" <f...@p...pl> napisał w wiadomości

    > O ja pierdole ... Wiedzialem ze jestes trolem i idiota do tego ... ale
    teraz
    > to juz przegiales na maxa ....

    Nie przeginaj w karmieniu popaprańca;)

    Leszek

  • 6. Data: 2003-11-08 13:29:32
    Od: "Flashi" <f...@p...pl>

    > Flashi rzecze:
    >
    > W czym niby przegiąłem? Nawet przedszkolak nie ośmieszyłby się gadką,
    > że górnicy pracują dla dobra (sic!) kraju.

    No to sobie durniu policz : gornictwo z podatkow i wszelkich oplat
    odprowadzaja do budzetu ponad 12 MLD zlotych !! i to grubo ponad te 12mld bo
    w tej kwocie nie sa ujete podatki odprowadzane przez samych gornikow z
    wyplat ...

    > Pewnie na ulice też wychodzą dla dobra tegoż kraju, hamując w ten sposób
    > rozwój i okradając chore dzieci. Wszystko to oczywiście dla dobra tego
    kraju.

    Jesli buce z rzadu oraz takie jak ty pierdola ze musza dofinansowac firme
    (ktora daje ponad 12mld zl do budzetu) 3 mld zl z czego okolo 40% idzie i
    tak na urzednicze prace to kurwa co jest nie tak ?
    Jesli Polska ma ponad 350 000 urzedasow (nie wszyscy to urzedasy czesc
    jednak robi duzo) ktorzy wlasciwie tylko pensje biora (nie wyplaty bo na
    wyplate trzeba zapracowac) z ktorych okolo 60000 jest niepotrzebnych ... A
    myslac o cieciach budzetowych maja na mysli nastepne akcyzy i podniesienia
    podatkow oraz zakup nastepnych pojazdow dla ich grubych dup.
    Kto kurwa ma forse z tego ze kopalnia MUSI sprzedawac wegiel ponizej 200zl
    bo tak trzeba zeby panstwo sie moglo rozwijac, a potem firma narzucona na
    gornictwo sprzedaje ten wegiel na zewnatrz (bo same kopalnie nie moga
    sprzedawac wegla tylko musi byc to firma zewnetrzna niby powiazana z
    kopalnia) w cenie ponad 300 zl i wiecej ...??
    Albo czemu transport wegla z Slaska nad nasze polskie morze kosztuje tyle co
    transport wegla z Australii ? Jak myslisz kto jest winny temu ? Kogo sie
    obwinia o takie ceny wegla ?

    No ale niestety tak ciagle bedzie gdzie w Polsce niema prawdziwej klasy
    politycznej ... A dla wiekszosci ludzi ktorzy teraz rzadza to najwiekszym
    marzeniem zycia jest bycie wozonym przez szofera limuzyna za 500k zl... Im
    wiecej nie trzeba ...

  • 7. Data: 2003-11-08 13:31:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    I tutaj się z Arkiem zgodzę połowicznie, w odniesieniu do oceny korzyści
    płynących dla Polski z pracy niektórych kopalń. Za czasów socrealizmu, to
    nam mawiano, że oni się tak poświęcają dla dobra Polski. Powodem takich
    opinii była polityka i nic więcej. W tej chwili wiadomo już, że niektóre
    kopalnie przynoszą straty, a więc mówienie, że działają dla naszego dobra
    jest wypatrzeniem rzeczywistości.

    Istnieje kilka powodów, dla których tych kopalni nie powinno się zamykać i
    w tej części z opinią Arka się nie zgodzę. Choćby taki, że jak zsumujemy
    ewentualne wydatki na opiekę socjalną nad tyloma bezrobotnymi, to pewnie
    taniej wyjdzie dopłacać tylko trochę do górnictwa, by jednak coś tam
    zarobili. Zresztą jak coś robią, to się nie degenerują, więc w sumie nie
    byłbym za tak radykalnym zamykaniem tych kopalń.

    Ale nie twierdźmy, że ta praca jest dla dobra Kraju! Bo tak nie jest. Te
    kopalnie, które przynoszą dochody, to akurat już dawno sprywatyzowano i
    przynoszą te dochody w większości jakimś tam spółkom. Nie spodziewam się,
    by podatki płacone przez gałąź przemysłu wydobywczego pokrywała dotacje,
    choć nie mam stosownych danych.

  • 8. Data: 2003-11-08 13:37:52
    Od: "Flashi" <f...@p...pl>

    > Użytkownik "Flashi" <f...@p...pl> napisał w wiadomości

    > teraz
    >

    > Nie przeginaj w karmieniu popaprańca;)

    Skonczylem :) Mam jakas reakcje uczuleniowa na glupote ...

  • 9. Data: 2003-11-08 13:51:24
    Od: Arek <a...@e...net>

    Flashi rzecze:
    > No to sobie durniu policz : gornictwo z podatkow i wszelkich oplat

    Zbastuj gościu bo jeszcze raz na mnie bluźniesz to dostaniesz ode mnie po mordzie.

    > odprowadzaja do budzetu ponad 12 MLD zlotych !! i to grubo ponad te 12mld bo
    > w tej kwocie nie sa ujete podatki odprowadzane przez samych gornikow z

    Buacha cha cha cha cha cha cha cha !!!!!!!!!!!
    To Ci się zdrowo rachunki pomyliły. Na dodatek chciałeś powiedzieć, że powinny
    odprowadzić, ale tego nie zrobiły.
    Od 1990 roku górnictwo kosztowało nas kilkadziesiąt miliardów złotych dopłat.
    Za 40 miliardów można by kupić do każdego domu wypasiony komputer za 4 tys. złotych.

    > Jesli buce z rzadu oraz takie jak ty pierdola ze musza dofinansowac firme
    > (ktora daje ponad 12mld zl do budzetu) 3 mld zl z czego okolo 40% idzie i
    > tak na urzednicze prace to kurwa co jest nie tak ?

    Daje!?!?!? To my chyba w innym kraju żyjemy!
    O górnictwie jakiego kraju prawisz !?

    [ciach... bo nie na temat]

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 10. Data: 2003-11-08 13:59:08
    Temat: Re: [ntg] Okupant ważniejszy od górnika
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@e...net news:boisc8$41r$1@news.onet.pl

    > Zbastuj gościu bo jeszcze raz na mnie bluźniesz to dostaniesz ode mnie
    > po mordzie.

    Ohoho czyzby znowu grozby karalne?

    Uwazaj na tego pieniacza, na kilka osob juz naslal dresow, a sam
    'odwiedzil' 2 osoby we Wroclawiu (grupowicza z .grafika i .rec.film)

    Reszta na priv. bo pewnie nie wszyscy tutaj sa tym zainteresowani ;)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"