  • 1. Data: 2003-11-08 10:30:15
    Temat: odsetki umowne
    Od: "konaszka" <k...@W...onet.pl>

    Dlaczego zakładasz, że chcę postępować nieuczciwie? Nie zamierzam pisać niczego
    małymi literkami. Zakładam, że celowo wskazywałabym na zapis na fakturze o
    większych odsetkach. A drażni mnie to, że wartość odsetek ustawowych jest
    niższa od oprocentowania kredytu. Lepiej więc zalegać z płatnościami i nawet
    potem zapłacić odsetki (jeśli), niż wziąć kredyt w banku (dodatkowe
    formalności, strata czasu, gorsze warunki. Myślę, że przez niską wartość
    odsetek ustawowych ludziom po prostu przestało się "opłacać" regulować
    należności na czas.

  • 2. Data: 2003-11-08 14:03:21
    Temat: Re: odsetki umowne
    Od: "kizzi" <k...@p...onet.pl>

    > Dlaczego zakładasz, że chcę postępować nieuczciwie? Nie zamierzam pisać
    niczego małymi literkami.

    To podpisuj z nimi umowę o wysokości odsetek.

> [...]
    > formalności, strata czasu, gorsze warunki. Myślę, że przez niską wartość
    > odsetek ustawowych ludziom po prostu przestało się "opłacać" regulować

    a może oni też "kredytują" kogoś, czyli odsprzedają na termin, których z
    kolei ich dłużnicy nei dotrzymują

    Chyba , że zakłądasz że mają kasę i nie płacą z premedytacją, tak na złość,
    czy jak

    pozdro
    kiz