  • 1. Data: 2003-11-08 10:37:47
    Temat: Jak zmusic spoldzielnie mieszk. do usuniecia awarii?
    Od: Bartek <b...@o...pl>

    Witajcie,

    Od pewnego czasu uzeram sie z moja spoldzielnia mieszkaniowa, ktora ma
    problem z usunieciem awarii w moim mieszkaniu. Sprawa jest powazna bo z
    sufitu, po przewodach doprowadzajacych prad do lampy w jednym z
    pomieszczen od ponad miesiaca kapie woda. Spoldzielnia twierdzi, ze
    szukaja zrodla (musicie wiedziec, ze w bloku istalacja wodna, zasilajaca
    kaloryfery jest zainstalowana w poszczegolnych stropach) a u sasiadow
    mieszkajacych nade mna jest sucho. ponoc nawet orywali im kafelki w tych
    miejscach w ktorych wg ich mniemania mozliwa byla jakas awaria
    instalacji grzewczej. Obawiam sie, ze jeszcze dlugo beda chodzic,
    pukac, stukac itp a woda bedzie lac sie dalej. Moz ktos z Was wie ich
    mobilizowac ich do szybszego dzialania?

    Z gory dzieki za info.

    pozdr.
    Bartek

  • 2. Data: 2003-11-08 14:34:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Z Twojego postu wynika, ze problem jest raczej nie tyle prawny, co
    techniczny. Wszak jak sam piszesz spóldzielnia doklada staran, by usterke
    usunac, tylko sobie nie moze poradzic. No to chyba nie ta grupa. napis na
    budownictwo. Moze maja jakis pomysl, by Ci pomóc. Tu prawnik nie
    potrzebny, a jakis budowlaniec.

  • 3. Data: 2003-11-08 17:53:59
    Od: "jurekh" <h...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Bartek" <b...@o...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > Bartek
    > Napisz do spóldzielni jeszcze raz zeby ustalili termin usuniecia usterki,
    a gdy sie nie wywiaza najmij firme która to zrobi na fakture i nastepnie kaz
    sobie odliczyc wartosc od tzw. funduszu remontowego, potem sobie to równiez
    odlicz w Picie