  • 41. Data: 2019-07-22 18:19:03
    Temat: Re: Znaleziono ciało Dawidka
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:5d35dab5$0$529$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 22.07.2019 o 10:02, J.F. pisze:

    >W sumie nie wiem. Nie znam się na poszukiwaniach, więc się nie
    >wypowiem. Ale nie mam specjalnych podstaw, żeby zarzucić im
    >nieudolność.

    Troche trwalo. A znalezli w miejscu, ktore powinno byc na liscie dosc
    wysoko.

    >Się okaże, ale zdrowy na umyśle to chyba nie był.

    Jesli nie mial historii, to nie mozesz zaliczyc do kategorii "policja
    nic nie zrobila".

    >Ale to nie wyjaśnia czemu są nadreprezentowani, skoro są niegroźni.
    >Skoro się nie wyróżniają to powinno być ich tyle co w
    >społeczeństwie - pewnie gdzieś 1 na 1000 jest solidnie kopnięty.

    Zabojstw mamy ok 500 rocznie ... a tu na razie jeden przypadek
    wariata.

    >Chodzi mi o to, że ktoś (ty?) twierdził, że oni sa bezpieczni bo
    >przecież na ogól nikogo nie zabijają. To ja proponuję żeby
    >notariuszami zostawali tylko ci z zaświadczeniem o schizofrenii, a na
    >prezydenta to tylko z historią w zakładzie zamkniętym.

    No ale samo pisales, ze sasiad od lat lata z nozem po klatce ... i nie
    zabija.

    J.

  • 42. Data: 2019-07-22 18:40:23
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No wygląda na to, że było.
    Świeża krew z całej Polski.
    Mundur nie przeszkadzał, a nawet pomagał, no nie wzięła się z niczego pozycja "na
    pagonach".

    -----

  • 43. Data: 2019-07-22 21:13:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.07.2019 o 18:19, J.F. pisze:

    > Troche trwalo. A znalezli w miejscu, ktore powinno byc na liscie dosc
    > wysoko.

    Jak pisałem - nie znam się. Z jednej strony dużo miejsc do sprawdzenia,
    z drugiej choćby z monitoringu powinni się kapnąć, że musiał po drodze
    się zatrzymać na kilka minut.

    > Jesli nie mial historii, to nie mozesz zaliczyc do kategorii "policja
    > nic nie zrobila".

    NIe wsadzam. Piszę tylko że obawy przed świrami nie są bezzasadne i ich
    ignorowanie nie jest mądrym pomysłem, a tłumaczenie, że skoro do tej
    pory nie zabił to w porzo gość to w ogóle absurd.

    > Zabojstw mamy ok 500 rocznie ... a tu na razie jeden przypadek wariata.

    To już ten jeden to za dużo - sądzisz, że 1/500 ma zzawansowane
    zavurzenia psychiczne? A czy jeden - praktycznie obrońca każdego po
    akcji twierdzi, że świr. Po każdej spektakularnej akcji w zasadzie się
    okazuje, że świr (mniej lub bardziej prawdziwy). Wiki twierdzi, że 5-10%
    skazanych za zabójstwa ma zaburzenia ze spektrum schizofrenii podczas
    gdy ryzyko zachorowania w ogole populacji to 1%. To znaczna
    nadreprezentacja.

    > No ale samo pisales, ze sasiad od lat lata z nozem po klatce ... i nie
    > zabija.

    Nie cały czas, a kilka razy. Tak jak mówę - idąc twoim tokiem należy
    notariuszy rekrutować tylko ze schizofreników. A najbezpieczniej jeżdzą
    ci co robią 200km po mieście na tylnim kole ścigacza - skoro się jeszcze
    nie zabili...

    BTW - dlaczego jak ktoś nawalony, to policja się nim zajmuje, jak na
    dragach to też, a jak świr to mją to w dupie aż nie będzie potem w
    gazetch "dobrze znany policji"?

    --
    Shrek

  • 44. Data: 2019-07-22 21:27:40
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-07-22, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > W mediach jakies sprzeczne informacje - od "ten teren juz raz
    > przeszukiwano" do "pierwszy raz".
    [..]
    > No i poszedl nad staw a ciala do wody nie wrzucil ?

    W linku, który zfaje się podawał Rober było, że zwłoki były zamaskowane
    a znaleziono je bo ktoś chyba z góry wypatrzył, że trzciny są wgniecione
    jakby tam ktoś właził.

    https://www.rp.pl/Przestepczosc/190729895-Piecioletn
    i-Dawid-zginal-od-wielu-ciosow-nozem.html

    "We wnętrzu skody znaleziono bowiem liczne ślady krwi należącej do
    chłopca. - W oparciu o wstępne sprawozdania z badań DNA możemy
    powiedzieć, że w aucie ujawniono ślady krwi, m.in. na foteliku
    dziecięcym, osłonie przeciwsłonecznej oraz innych elementach tapicerki."

    Też zdaje się było wczesniej dementi o śladach wskazujących na
    przewożenie jego zwłok w bagażniku. Nie sprawdzili w środku, czy
    niechcieli ujawniać, by nie demotywować ludzi?

    --
    Marcin

  • 45. Data: 2019-07-22 21:31:48
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Też zdaje się było wczesniej dementi o śladach wskazujących na
    > przewożenie jego zwłok w bagażniku. Nie sprawdzili w środku, czy
    > niechcieli ujawniać, by nie demotywować ludzi?

    zieeeew

    --
    I love love

  • 46. Data: 2019-07-22 21:57:58
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-07-22 o 10:32, dantes pisze:

    > Tęcza nie pojawia się nad "jakimś miejscem", tęcza jest widoczna "z pewnego
    > miejsca".

    Prawda.
    Tylko, że ja napisałam tak samo jak to napisali w tej sprawie.

    --
    animka

  • 47. Data: 2019-07-22 21:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik u2 u...@o...pl ...

    > ale ale ja braci Kurskich również rozumiem, obaj są wykształceni i
    > inteligentni, nadają się do sterowania 'ciemnych' mas:)

    touche!
    Niemniej tylko jeden oficjalnie wyraza sie o swoich odbiorcach per
    "ciemny lud"... OIMPNM

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,

  • 48. Data: 2019-07-22 22:02:06
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 22.07.2019 o 21:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik u2 u...@o...pl ...

    > touche!
    > Niemniej tylko jeden oficjalnie wyraza sie o swoich odbiorcach per
    > "ciemny lud"... OIMPNM

    ja do nikogo nie nadaję, jam śmierć wcielona:)

    https://www.youtube.com/watch?v=NAdY1y1KgIw

    Wishbone Ash - Errors Of My Way

    --
    I love love

  • 49. Data: 2019-07-22 22:02:45
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-07-22 o 05:04, Trefniś pisze:

    > :O
    > Poinformowałaś policję tym spotkaniu, kiedy proszono o wszelkie informacje?

    A po co.Muszę się dowiedzieć ile on miał mniej więcej wzrostu, bo ta
    jego twarz stoi mi cały czas przed oczami(od czasu jak popatrzylam na
    jego zdjęcie w internecie).Chcę się upewnić czy to był on.
    Oczywiście tego człowieka (pierdroln.) widziałam w tamtym roku.

    --
    animka

  • 50. Data: 2019-07-22 22:05:53
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-07-22 o 09:55, J.F. pisze:

> [...]
    > ciekawosc i grozi wypadkiem. Gdzie on stanal ?
    >
    > No i poszedl nad staw a ciala do wody nie wrzucil ?

    Psucholog wypowiadał się na ten temat.Ojciec w ten swój sposób pochowzł
    dziecko, a potem bodajże modlił sie w kościele. Taki pogrzeb swojemu
    dziecku urządził.

    --
    animka