  • 51. Data: 2004-12-29 03:40:59
    Temat: Re: Zgwalcono mi dziecko!!! Pomocy!!!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Czy aby się nie mylisz?

    Po ponownym zanalizowaniu definicji zbrodni... faktycznie, część z
    wymienionych przestępstw była tylko występkami. Ale minimum w połowie
    miałem rację ;)

    > W Polsce obowiązuje prawo,

    Co ty nie powiesz...

    > a nie twoje pobożne życzenia.

    Może? Pobożne? Życzenia?

    Coś może chciałeś zainsynuować?

  • 52. Data: 2004-12-29 03:45:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kam wrote:

    > O mój Ty bystry, akurat w tym miejscu chodziło o konkretną sytuację.

    Dobra, specjalnie dla ciebie tłumaczenie na teskt dużymi, wyraźnymi
    literkami:

    W OGÓLNYM PRZYPADKU POD KODEKS KARNY PODPADAJĄ OSOBY PO UKOŃCZENIU 17
    LAT. W PRZYPADKACH SZCZEGÓLNYCH - TAKŻE MŁODSI, OD UKOŃCZONYCH 15 LAT.

    Teraz jasne, czy jeszcze może jakieś detale, mogące budzić pewne
    wątpliwości, pozostawiłem?

  • 53. Data: 2004-12-29 09:01:15
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 28 Dec 2004 21:56:10 +0100, Robert Tomasik
    <r...@g...pl> napisał:

    > Użytkownik "Leszek" <l...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Kij, kto słyszał. Ale ile kobiet kłamie co do wieku.

    do pewnego wieku sobie lat dodają. Potem odejmują :-)

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 54. Data: 2004-12-29 09:46:34
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "matka zgwałconej" <c...@d...net.pl> napisał w wiadomości
    na ławce przed blokiem ??

    czegos nie rozumiem hm

    Sandra

  • 55. Data: 2004-12-29 10:17:59
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    >Poza tym alkohol wlał jej na siłę do buzi.

    1. chcialbym zauwazyc ze nie wystraczy wlac, trzeba jeszcze przelknac, a
    nie jestem
    w stanie sobie wyobrazic zeby wlal jej taka ilosc by jej sie film urwal.

    2. bez sladow o ktorych napisal rodrig nie ma mowy o gwalcie

  • 56. Data: 2004-12-29 13:28:49
    Od: "chres37" <c...@d...net.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote in message
    > Użytkownik "chres37" <c...@d...net.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Myślałem o tym i sprawdziłem. Ale trafiają się od roku z tego konta
    również
    > "damskie" tematy. Na przykład:

    http://groups.google.pl/groups?q=chres37%40dot-com.n
    et.pl&hl=pl&lr=&c2coff=1
    > &as_qdr=all&selm=bv5958%24kmk%241%40news.lublin.pl&r
    num=4

    http://groups.google.pl/groups?q=chres37%40dot-com.n
    et.pl&hl=pl&lr=&c2coff=1
    > &as_qdr=all&selm=ce84bh%24t5h%241%40news.lublin.pl&r
    num=6

    Tylko nie bardzo rozumiem czego ma dotyczyc ta "lustracja" czy tego że moja
    żona ma na imię Sylwia czy może tego że przed niespełna rokiem szukała na
    grupie pl coś tam.kuchnia przepisów na pączki ???!!!!!
    A może wg. Was nie przystoi żeby z mojego czyt. męskiego konta pocztowego
    pisała kobieta czyt. moja żona ???

  • 57. Data: 2004-12-29 13:37:12
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    on 2004-12-29 14:28 chres37 said the following:
    [...]

> [...]
    > grupie pl coś tam.kuchnia przepisów na pączki ???!!!!!
    > A może wg. Was nie przystoi żeby z mojego czyt. męskiego konta pocztowego

    Tego, że kłamie mówiąc, że to pierwszy raz.

    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 58. Data: 2004-12-29 13:41:23
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    chres37 napisał(a):

    [...]

    > A może wg. Was nie przystoi żeby z mojego czyt. męskiego konta pocztowego
    > pisała kobieta czyt. moja żona ???

    Czytalem tu juz, ze u Was w domu Netykiete czyta sie za kare... Teraz
    czytam, ze u Was konta pocztowe dziela sie na meskie i kobiece? :PPP

    Mam rade - zyczliwa - przestance juz z siebie robic posmiewisko ;)

    j.

  • 59. Data: 2004-12-29 13:47:49
    Od: "chres37" <c...@d...net.pl>

    "Leszek" <l...@p...fm> wrote in message

    > Użytkownik "chres37" <c...@d...net.pl> napisał w wiadomości

    > Taaa. I bardzo pomaga to w uwierzytelniniu napisanych bzdur.
    > Zostałeś zgwałcony????

    Ja nie a ty ???, może według ciebie to wstyd i hańba zostać zgwałcony(m)
    (ą) ???
    Bo jeśli nie to czemu piszesz we wszystkich swoich postach takie gówniane
    pierdoły, które tylko zaśmiecają ten temat i nie wnoszą do niego nic poza
    twoim smrodem ????!!!!!!!
    Zyczę ci takiej miłości dla twoich dzieci jeśli sam nim jeszcze nie jesteś
    !!!!!!!
    pzdr.chres37

    oto kilka przykładów:
    1)

    > A czy twoi rodzice ponoszą odpowiedzialność za twoje treściwe porady
    prawne?

    > Pzdr
    > Leszek

    2)
    > Sprawa jest tego typu że córka poznała go na ławce przed blokiem ,jest
    > bardzo dziecinna i naiwna nie wyczuwała zagrożenia z jego strony.

    On też nie.

    >Ona się
    > jemu przedstawiła i powiedziała że ma 14 lat,więc doskonale wiedział że

    Kto to słyszał?

    >Zresztą do końca nie
    > wiemy co to dokładnie było,bo córka mówi że "odjęło jej po tym ręce i
    > nogi"
    > nie miała siły się bronić.

    Może to miłość?

    Pzdr
    Leszek

  • 60. Data: 2004-12-29 14:02:13
    Od: "chres37" <c...@d...net.pl>

    "Kamil Jońca" <k...@g...pl> wrote in message
    > on 2004-12-29 14:28 chres37 said the following:
    > [...]
    >
    > Tego, że kłamie mówiąc, że to pierwszy raz.

    Najpierw dobrze przeczytaj co napisała -pierwszy raz na tą grupę !!!
    Nie lustruj jeśli sam nie chcesz być zlustrowany ...