  • 1. Data: 2004-12-27 14:01:10
    Temat: pomowienie w usenecie
    Od: "Michał Buslik" <b...@w...pl>

    ktos zostal pomowiony w usenecie o popelnienie przestepstwa przez pewnego
    jegomoscia
    jakie najbardziej efektywne kroki prawne podjac w tej sprawie ?

  • 2. Data: 2004-12-27 15:33:05
    Temat: Re: pomowienie w usenecie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Michał Buslik" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    Art. 212 kk. jest to przestępstwo, ale ścigane z oskarżenia prywatnego. W
    praktyce odradzam, bo szkoda nerwów, zwłaszcza jak chodzi o te docinki na
    pl.misc.militaria. Michał, udowadnianie głupiemu, ze jest głupi, to głupota
    do kwadratu. On i tak nie zrozumie.

  • 3. Data: 2004-12-27 16:15:20
    Od: "Michał Buslik" <b...@w...pl>

    > Art. 212 kk. jest to przestępstwo, ale ścigane z oskarżenia prywatnego.

    to wiem Tomaszu :-) , chodzilo mi o jakies wskazowki praktyczne odnosnie np
    wystapienia do administratora serwera co by mozna bylo zablokowac konto
    pacjentowi na dobry poczatek

    na razie mam klopot ze zidentyfikowaniem tegoz administratora , kogos tam
    znalazlem , zobaczymy czy trafilem

    > praktyce odradzam, bo szkoda nerwów, zwłaszcza jak chodzi o te docinki na
    > pl.misc.militaria. Michał, udowadnianie głupiemu, ze jest głupi, to
    > głupota
    > do kwadratu. On i tak nie zrozumie.

    ja jestem bardzo odporny a do tego nie mam zupelnie pieniaczej natury ale to
    co zrobil Zaluska dzisiaj to juz przekracza pewne granice :-(

  • 4. Data: 2004-12-27 18:48:15
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Cześć

    Michał Buslik napisał(a) :
    > ja jestem bardzo odporny a do tego nie mam zupelnie pieniaczej natury ale to
    > co zrobil Zaluska dzisiaj to juz przekracza pewne granice :-(

    Skądś znam to niepopularne nazwisko;-)
    Patrz też pl.regionalne.trojmiasto

    Zbyszek, s...@p...onet.pl s...@p...com
    PGP key: 0x58E0356F

  • 5. Data: 2004-12-27 20:16:34
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

> [...]
    > praktyce odradzam, bo szkoda nerwów, zwłaszcza jak chodzi o te docinki na
    > pl.misc.militaria. Michał, udowadnianie głupiemu, ze jest głupi, to

    Ja również odradzam. Droga długa, sprawa może się toczyć kilka lat... a
    nawet w przypadku wygranej oprócz satysfakcji niewiele korzyści.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    k...@i...XX.pl < wytnij X..X gdy będziesz pisać
    http://kw1618.w.interia.pl + http://wizowo.3mam.net

  • 6. Data: 2004-12-27 20:41:40
    Od: "Michał Buslik" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cqplf4$o56$1@inews.gazeta.pl...

    > Skądś znam to niepopularne nazwisko;-)

    hmm , niepopularne powiadasz ?

    > Patrz też pl.regionalne.trojmiasto

    zerkne , to pewnie on bo ma konto na uniwersytecie gdanskim

  • 7. Data: 2004-12-27 20:56:23
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Ja również odradzam. Droga długa, sprawa może się toczyć kilka lat... a

    I oto podsumowanie obrazu polskiej "sprawiedlowisci". ;-)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 8. Data: 2004-12-27 21:12:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > to wiem Tomaszu :-) , chodzilo mi o jakies wskazowki praktyczne odnosnie
    np
    > wystapienia do administratora serwera co by mozna bylo zablokowac konto
    > pacjentowi na dobry poczatek

    Generalnie, to skąłdasz zawiadomienie na Policji i wniosek o zabezpieczenie
    logów. Policja zabezpiecza logi i wraz z Twoją skargą przesyła do sadu. Sad
    wzywa do zapłąty kosztów (bodaj 600 zł) i sprawa sie toczy.

    > na razie mam klopot ze zidentyfikowaniem tegoz administratora , kogos tam
    > znalazlem , zobaczymy czy trafilem

    A nie da się wg bazy RIPE? Zazwyczaj mi się udawało.

  • 9. Data: 2004-12-27 22:15:48
    Od: "Michał Buslik" <b...@w...pl>

    > A nie da się wg bazy RIPE? Zazwyczaj mi się udawało.

    a co to takiego ?

  • 10. Data: 2004-12-27 22:24:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    http://www.ripe.net/