  • 111. Data: 2005-01-17 21:21:02
    Temat: Re: Zgwalcono mi dziecko!!! Pomocy!!!
    Od: Marta Wieszczycka <m...@d...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Sugeruję, żebyś przeczytała cały wątek, bo coś za bardzo sie listem tego
    > trolla podekscytowałaś.
    A jeśli to nie jest troll?

    --
    MArta
    m...@N...pl

  • 112. Data: 2005-01-17 23:06:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marta Wieszczycka wrote:

    > A jeśli to nie jest troll?

    Sugeruję... żebyś... przeczytała... CAŁY... wątek.

    W najlepszym przypadku troll. W najgorszym - jakaś histeryczka, która
    koniecznie chce kogoś wrobić.

  • 113. Data: 2005-01-22 07:43:39
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opskqr9drsmg13b0@kura4m98.it-net.pl...

    > Tak jak pisałem, na miejscu tego chłopaka broniłbym się mówiąc, że
    > dziewczynka się do mnie przystawiała, ja odmówiłem bo wiedziałem, że z
    > małolatą nie wolno, więc ona powiedziała, że mnie tak urządzi, że
    > popamiętam.

    A nawet ze względu na mój młody wiek nie wiedziałem, co ona ode mnie
    chce;)))

    Leszek

  • 114. Data: 2005-01-22 08:58:08
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Leszek napisał/a:
    >A nawet ze względu na mój młody wiek nie wiedziałem, co ona ode mnie
    >chce;)))
    Toby było zbyt naciągane.:-)
    Akapit przedpiśccy też troszkę.
    Raczej tak - jestem spokojnym uczniem liceum, który myśli o swej
    przyszłości. Poznałem w Internecie/na imprezie etc. dziewczynę, która mi
    się początkowo spodobała. Parę razy się z nią spotkałem, ale dość
    szybko zorientowałem się, że ona jest pusta i próżna; mówiła, że ma 16
    lat, ale zachowywała się dziecinniej od mojej 12-letniej
    siostry/kuzynki. Na spotkaniu w listopadzie powiedziałem jej, że to
    wszystko nie ma sensu i że nie chcę się już z nią spotykać. Wtedy ona
    powiedziała, że mnie urządzi i... jestem tutaj. [Jeszcze drżący głos