  • Data: 2005-08-17 22:19:10
    Temat: Re: Zgubienie dowodu osobistego.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ddvbr8$o6u$1@news.onet.pl...

    > Adres pozwany wskazał w pozwie. Co do wykazywania: nie ma chyba
    > takiego przepisu, pomijajć praktyczną wykonalność tegoż (miałbyś
    jakiś
    > pomysł?). Poza tym adres wystawcy może na wekslu wpisać choćby i sam
    > posiadacz i nie wydaje mi się, aby złamał tym samym jakiś przepis.
    Od
    > tego są zarzuty.

    Wiesz, zastanawiam się, czy jeśli nasz Jan KOWALSKI odpisze sądowi, że
    co prawda nazywa się tak samo jak osoba wymieniona z imienia i
    nazwiska w wekslu, ale z dokumentem tym nie ma nic wspólnego, to
    zakładając brak adresu w dokumencie zastanawiam się, czy sąd ma jednak
    uznać go za stronę postępowania, czy też uznać, ze adres jest wadliwy
    i wezwać powoda do podania aktualnego dresu pozwanego. Ale to tylko
    taka dywagacja akademicka.