  • Data: 2005-08-21 23:20:21
    Temat: Re: Zgubienie dowodu osobistego.
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:de2nli$psn$1@inews.gazeta.pl,
    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał/a:
    > Użytkownik "Xena" <t...@l...com.pl> napisał w
    > wiadomości news:de1s9j$7ft$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A jakimże dowodem jest takie zgłoszenie? Co za sztuka iść na Policję,
    > zawiadomić ich o tym że zgubiłem albo mi ukradli nawet dowód, a
    > następnie iść na miasto i na podstawie tego dokumentu nazaciągać
    > kredytów. Numer znany od dawna i z tego powodu nikt takiego
    > powiadomienia za dowód nie uważa, tylko za każdym razem się sprawdza,
    > czy to jest podpis tej osoby, czy nie.

    No dobra, niech będzie, że mnie przekonaliście. chociaż na policje i tak bym
    poszła dla świętego spokoju, kiedyś - później, jak np. znajda jakieś zwłoki
    z moim dowodem i przyjda xawiadomic moją rodzinę. Wiem, drastyczne, ale
    tylko to do głowy mi przyszło chwilowo.

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Czas wzmaga przyjaźń, lecz osłabia miłość
    /La Bruyere/