  • Data: 2005-08-17 12:51:22
    Temat: Re: Zgubienie dowodu osobistego.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik napisał(a):
    > wiadomości news:ddv8c0$epq$2@news.onet.pl...

    > klauzuli,

    > A to fakt. Choć można się zastanawiać, wobec kogo zostanie wydana
    > klauzula wykonalności skoro osoba, do której wysłano nakaz Twierdzi,
    > ze nie o nią chodzi. Na wekslu często jest tylko imię i nazwisko. Być
    > może na wekslu jest podpis Jana KOWALSKIEGO, ale czy akurat musi to
    > być ten zamieszkały w Warszawie na Grójeckiej? Czy sąd nie powinien

    No proszę, toż to prawie mój sąsiad :)

    > zatem wezwać powoda do wskazania adresu osoby, która weksel podpisała
    > lub wykazania, ze akurat o tego Jana KOWALSKIEGO chodzi z urzędu?

    Adres pozwany wskazał w pozwie. Co do wykazywania: nie ma chyba
    takiego przepisu, pomijajć praktyczną wykonalność tegoż (miałbyś jakiś
    pomysł?). Poza tym adres wystawcy może na wekslu wpisać choćby i sam
    posiadacz i nie wydaje mi się, aby złamał tym samym jakiś przepis. Od
    tego są zarzuty.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz