  • 11. Data: 2003-02-09 11:01:58
    Temat: Re: Zeznania "o ustalenie użytkownika pojazdu"
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "ania" <a...@e...pl_#@!%> napisał w wiadomości
    news:b25c3h$2mu$2@druid.ceti.com.pl...

    > hej
    > mysle ze dyskuja nie ma sensu - bo "Leszka" nie przekonasz chociazbys nie
    > wiem co zrobil:-))))))))

    Może on mnie przekona :-) ?

    Pozrawiam,
    BaLab

  • 12. Data: 2003-02-09 11:20:29
    Od: "Leszek" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Kamil Golaszewski" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Przede wszystkim to sytuacja, o której pisałem oznacza, że pamięć mam
    > doskonałą, tylko odmawiam odpowiedzi na pytanie. Ale ja pytam o przepis
    > stanowiący sankcję do tego obowiązku? Z samego art.78 prawa o ruchu
    > drogowym skazać przecież nie można.

    Jeśli dobrze pamiętam to art.65 K.W/

    Pozdr
    Leszek

  • 13. Data: 2003-02-09 11:21:20
    Od: "Leszek" <a...@b...pl>

    Użytkownik "ania" <a...@e...pl_#@!%> napisał w wiadomości

    > mysle ze dyskuja nie ma sensu - bo "Leszka" nie przekonasz chociazbys nie
    > wiem co zrobil:-))))))))

    Tylko że Ty nic nie robisz. Ja przynajmniej przytoczyłem przepis o którym
    nawet nie słyszałaś.

    Pozdr
    Leszek

  • 14. Data: 2003-02-09 11:23:12
    Od: "Leszek" <a...@b...pl>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości

    > Ale jesli zeznania mogą obciążyć mnie lub bliską mi osobe, mogę przecież
    > odmowić składania zeznan, prawda?

    Pomyśl.
    Ktoś jadący Twoim autem spowodował np. przestępstwo.
    Myślisz że zasłanianie się "troską " o bliską Ci osobę może skutkować
    bezkarnością??

    Pozdr
    Leszek

  • 15. Data: 2003-02-09 11:59:07
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Leszek wrote:

    > Jeśli dobrze pamiętam to art.65 K.W/

    Trochę nie pasuje, brak odpoweidzi to nie jest umyślne wprowadzenie w
    błąd, a obowiązek jest wyłączony przez przepisy proceduralne.

    KG

  • 16. Data: 2003-02-09 12:01:32
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Leszek wrote:
    > Pomyśl.
    > Ktoś jadący Twoim autem spowodował np. przestępstwo.
    > Myślisz że zasłanianie się "troską " o bliską Ci osobę może skutkować
    > bezkarnością??

    Tak, jeśli w inny sposób nie da się wskazać sprawcy. Takie mamy prawo.
    Jesteś jedynym świadkiem popełnienia przestępstwa przez osobę najbliższą
    - czy musisz zeznawać, nawet jeśli bez tych zeznań pozostanie ona
    bezkarna? To analogiczna sytuacja.

    KG

  • 17. Data: 2003-02-09 13:50:45
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > Tylko że Ty nic nie robisz. Ja przynajmniej przytoczyłem przepis o którym
    > nawet nie słyszałaś.

    wiem - ze wiesz najlepiej co ja slysze co widze i co wiem:-)
    jeszcze chwile a okaze sie ze wiesz lepiej niz ja z kim sypiam:-)

    leszek to troll i wiekszosc na pl.misc.samochody o tym wie:-)

    nie cytuje przepisow - bo powtarzam kolejny raz - bodajze miesiac temu czy
    dwa byla dyskusja na dokladnie ten sam temat!

    ania
    www.koncepcja.aem.pl
    Krakuf
    kompromis F650 CS

  • 18. Data: 2003-02-09 18:31:47
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Leszek wrote:
    > To jest pytanie do sejmu.To ich dzieła.
    > Moim zdaniem ta sama którą podałem. Jeśli masz słabą pamięć to masz

    A nie lepiej podać (fikcyjne?) dane znajomego z zagranicy?

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 19. Data: 2003-02-09 20:20:19
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Elita.pl wrote:

    > A nie lepiej podać (fikcyjne?) dane znajomego z zagranicy?

    a to już będzie art.233 kk

    KG

  • 20. Data: 2003-02-09 20:27:38
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    > Kamil Gołaszewski napisał:
    > a to już będzie art.233 kk

    1. Najpierw musieliby udowodnić, że to nieprawda.
    2. jest jeszcze paragraf 3 art. 233 kk.

    pozdrawiam
    Arek

    --