  • 1. Data: 2003-02-08 07:36:27
    Temat: co na to prawo?
    Od: "ac3" <a...@p...onet.pl>

    Przyjmijmy taka sytuacje:

    posiadam firme niedektywistyczna ale tak gdzie moze przyjsc do mnie
    zdradzana zona czy maz i prosi zeby udowodnic ze jest sie zdradzanym przez
    wspolmalzonka
    i tu w gre wchodza zdjecia z ukrycia , nagrywanie rozmow , sledzenie
    czy prawo zezwala na takie praktyki o ile sie orientuje to nie bardzo ale
    jak gleboko mozna wejsc w prawo zeby nie skonczyc jak oskarzony w sadzie .
    i jak to sie ma do montowania w sklepach kamer ktore sledza pracownikow
    ktorzy pracuja w w/w oraz klientow bo to tez jest inwigilacja ale jak widac
    za zezwoleniem
    dziekuje wszystkim za odpowiedzi i prosze przedstawienie problemu wlasnymi
    slowami bo linki do dziennikow ustaw nic nie daje jezeli nie siedzi sie w
    bibliotece i nie ma przy sobie roznych zalacznikow i przepisow

  • 2. Data: 2003-02-08 07:53:40
    Temat: Re: co na to prawo?
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "ac3" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > slowami bo linki do dziennikow ustaw nic nie daje jezeli nie siedzi sie w
    > bibliotece i nie ma przy sobie roznych zalacznikow i przepisow

    :)
    pisemna zgoda obu wspolmalzonkow do sledzenia ich
    i mozesz im pstrykac fotki z ukrycia. inaczej nie da rady.

  • 3. Data: 2003-02-08 12:36:52
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > pisemna zgoda obu wspolmalzonkow do sledzenia ich
    > i mozesz im pstrykac fotki z ukrycia. inaczej nie da rady.

    Jak to sobie wyobrażasz w praktyce.
    "Zdradzająca" żona zgadza się pisemnie, żeby mąż mógł zbierać na nią dowody,
    które będzie mógł wykorzystać przed sądem.

    Tomek