  • 1. Data: 2003-02-08 07:12:53
    Temat: co to oznacza w praktyce? (rozwod-dzieci)
    Od: MarcinJM <m...@i...del.pl>

    W orzeczeniu sad ustalil, ze dzieci mieszkaja z matka, ale ojciec (ja)
    ma wplyw na decyzje istotne dla dzieci. (czy jakos tak)
    Co to oznacza w praktyce?

    --
    PozDro
    MarcinJM

  • 2. Data: 2003-02-08 07:23:16
    Temat: Odp: co to oznacza w praktyce? (rozwod-dzieci)
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik MarcinJM <m...@i...del.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@i...del.pl...
    > W orzeczeniu sad ustalil, ze dzieci mieszkaja z matka, ale ojciec (ja)
    > ma wplyw na decyzje istotne dla dzieci. (czy jakos tak)
    > Co to oznacza w praktyce?

    to, że masz takie same prawa w decydowaniu jak matka w ich wychowaniu
    ,zdrowi ,kształceniu ,masz praowo do kontaktów itp..

    Sandra

  • 3. Data: 2003-02-08 09:18:03
    Temat: Re: co to oznacza w praktyce? (rozwod-dzieci)
    Od: MarcinJM <m...@i...del.pl>

    Sandra wrote:

> [...]
    >>

    > to, że masz takie same prawa w decydowaniu jak matka w ich wychowaniu
    > ,zdrowi ,kształceniu ,masz praowo do kontaktów itp..

    Dzieki serdeczne

    Moze pamietasz, przed rozwodem udzielalas mi pewnych rad, rozwod
    przebiegl dobrze (na ile to oczywiscie mozliwe) dzieci oczywiscie przy
    matce (ale tak jest lepiej dla dzieci). Mam chyba max co moglem wywalczyc.

    Dzieki serdeczne jeszcze raz

    --
    PozDro
    MarcinJM

  • 4. Data: 2003-02-08 10:01:24
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Sandra wrote:

[...]

    staram się w miare moich możliwości na ile potrafie ...nicki mi się niekiedy
    mylą :-) ale życzę powodzenia ...

    Sandra