  • 1. Data: 2002-03-22 18:23:41
    Temat: Zbycie udziałów
    Od: "zdonka" <z...@p...onet.pl>

    Nie wiem czy dobrze trafiłam w grupę,ale może ktoś z Szanownych grupowiczów
    orientuje się, czy w wypadku zbycia udziałów w jednoosobowej spółce z o.o.
    konieczna jest Uchwała Zgromadzenia Współników pozwalająca na dokonanie
    powyższej czynności?
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2002-03-22 18:48:15
    Temat: Re: Zbycie udziałów
    Od: "Sandra" <d...@w...pl.pl.invalid>

    Masz obowiązek powiadomienia spółki o tym fakcie ( por. art..187 zdanie 1
    k.h) . To pozwala na dokonać stosownych zmian w zapisach księgi udziałów . W
    przypadku niesolidności zbywcy poinformowanie spółki leży w interesie
    nabywcy.
    Przejście udziałów uzyskuje moc wobec spólki w chwili jej zawiadomienia
    przez zbywającego lub nabywce ( por.art .187 zdanie 2 k.h .), wtedy dopiero
    nabywca może wymagać traktowania go przez pozostałych wspólników jako
    jednego ze współuprawnionych udziałowców . Sandra

  • 3. Data: 2002-03-23 12:00:22
    Temat: Odp: Zbycie udziałów
    Od: "Mateusz Dr" <n...@w...pl>

    Użytkownik zdonka <z...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:0...@p...pl...
    > Nie wiem czy dobrze trafiłam w grupę,ale może ktoś z Szanownych
    grupowiczów
    > orientuje się, czy w wypadku zbycia udziałów w jednoosobowej spółce z o.o.

    w --jednoosobowej--- sp. z o.o. nie ma tego problemu

    czy sie myle?

  • 4. Data: 2002-03-23 14:47:02
    Od: "Sandra" <d...@w...pl.pl.invalid>

    Mateuszku w jednoosobowej ? nie , nie mylisz się :-) Sandra