  • 1. Data: 2003-11-27 07:40:23
    Temat: Zawiesić czy zlikwidowac działalność?
    Od: "Leszek" <l...@o...pl>

    Witam.Czy istnieje możliwość czasowego zawieszenia jednoosobowej działalności
    gosp.Co z ZUS-em w takim przypadku.?

  • 2. Data: 2003-11-27 08:46:33
    Temat: Re: Zawiesić czy zlikwidowac działalność?
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Leszek" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.Czy istnieje możliwość czasowego zawieszenia jednoosobowej
    działalności
    > gosp.Co z ZUS-em w takim przypadku.?

    Czy ja o czymś nie wiem?

    Pozdr
    Leszek

  • 3. Data: 2003-11-27 10:08:32
    Od: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@p...fm> napisał
    > Czy ja o czymś nie wiem?
    Re : Temat był wałkowany tysiące razy - szczególnie na pl.soc.prawo.podatki.
    Proponuję skorzystać z google.
    AR

  • 4. Data: 2003-11-27 10:50:13
    Od: "nascendi" <n...@p...onet.pl>

    > Witam.Czy istnieje możliwość czasowego zawieszenia jednoosobowej działalności
    > gosp.Co z ZUS-em w takim przypadku.?

    Taką właśnie działalność zawiesiłem na prawie rok, nie płaciłem ZUSu.
    Zawiadomiłem o tym US na piśmie. Musiałem też wypełnić druk dot. VATu, ale
    jeśli ktoś go nie płaci, to nie musi.

    Pozdrawiam,
    Nascendi

  • 5. Data: 2003-11-27 19:57:55
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Leszek" <l...@o...pl> napisał:

    >Czy istnieje możliwość czasowego zawieszenia[..] działalności gosp.
    Dla potrzeb U.S. tak.

    >Co z ZUS-em w takim przypadku.?
    Płaci się od rozpoczęcia za zaprzestania, a nie zawieszenia.
    Możesz ryzykować, ale jest szansa, że w przyszłości będziesz musiał
    udowadniać, że twoje zawieszenie było zaprzestaniem ;-/

    Artur Golański

  • 6. Data: 2003-11-28 19:00:36
    Od: kam <X...@X...onet.plX>

    Artur Golanski wrote:
    > Płaci się od rozpoczęcia za zaprzestania, a nie zawieszenia.

    na pewno?

    KG