  • 1. Data: 2003-11-27 01:14:44
    Temat: DG i dzierżawa pokoju
    Od: Andrzej <a...@a...eu.org>

    Chciałbym wynająć pokój w domu rodziców i zarejestrować tam DG. Zastanawia
    mnie, co mam podać w zgłoszeniu do ewidencji d.g. jako siedzibę - po prostu
    adres domu, czy też może adres domu łamane przez 1, czy też adres taki i
    taki, piętro drugie, pokój pierwszy po lewej od schodów? :-)

    Wynajmowany lokal nie ma osobnego wejścia. Chciałbym, żeby w razie jakichś
    kłopotów rodzice (starsi ludzie) nie byli narażeni na przeszukanie reszty
    domu, przekopanie szaf do góry nogami przez policję i tak dalej...
    Spodziewam się ostrej konkurencji na lokalnym rynku, więc muszę się liczyć
    z jakimiś donosami do BSA i innymi numerami. :-(