  • 11. Data: 2005-06-06 14:08:22
    Temat: Re: Zatrzymanie sprzętu komputerowego.
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    .pl> writes:

    > [snap]

    > A nie powinno być odwrotnie?

    powinno a osoby ktore inaczej posteuja powinno sie wytepic.
    A dopiero pozniej zaostrzyc kodeks karny.

    P.

    --
    Gość: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert: "Słyszałem, że najskuteczniejszy jest środek d..y."

  • 12. Data: 2005-06-06 19:43:34
    Od: "Adam" <A...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > To komputer(y) ci zostawili?

    Zostawili, bo się uparłem i nie chciałem oddać.
    Sprzedawałem wtedy 2 przedmioty na Allegro - modem ISDN i telefon ISDN
    (pamiątki po rozstaniu z TPSA) i stwierdziłem, że na idiotę przed
    licytującymi nie będę wychodził więc nie dam kompa.
    I to mnie uratowało bo pewnie do dziś moja maszyna stała by na Komendzie, a
    ja komunikowałbym się za pomocą tam-tamów.
    Na szczęście miałem na biurku kilka dni wcześniej odebrany z wymiany
    gwarancyjnej nowy dysk (do dziś się głowię dlaczego jego nie zabrali -
    przecież leżał tak na widoku i mogły na nim być np. instrukcje dla al Kaidy)
    więc jeszcze tego samego dnia postawiłem system.

    --
    Pozdrawiam.
    Adam

  • 13. Data: 2005-06-06 20:41:58
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    No ciekawe, to sa czasami naet ludzie, rozumiem ze grzecznie poprosiles:)
    ?
    Mieli jakies objekcje czy od tak sobie powiedzieli: "dobrze " zostawimy panu
    komputer:)"?

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 14. Data: 2005-06-07 01:35:57
    Od: "Adam" <A...@w...pl>

> [...]
    > ?
    > Mieli jakies objekcje czy od tak sobie powiedzieli: "dobrze " zostawimy

    Byłem bardzo grzeczny przez całe przeszukanie, wręcz pomagałem....
    Ale jak wpadli na pomysł zabrania kompa to wtedy bardzo zdecydowanie się
    postawiłem: "absolutnie odpada", "nie ma takiej możliwości", "zapomnijcie o
    zabraniu komputera", "po moim trupie".
    Byli nieco zaskoczeni moją reakcją, popatrzyli po sobie i ... odpuścili, a
    właściwie zadowolili się zabraniem dysków z tegoż komputera (na którym
    obecnie pisze te słowa).

    --
    Pozdrawiam.
    Adam

  • 15. Data: 2005-06-07 12:57:38
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "Adam" <A...@w...pl> writes:

    [snap]

    > Ale jak wpadli na pomysł zabrania kompa to wtedy bardzo
    > zdecydowanie się postawiłem: "absolutnie odpada", "nie ma takiej
    > możliwości", "zapomnijcie o zabraniu komputera", "po moim trupie".

    Pewnie wzięli Cię za komputerowego narkomana ;)