  • 1. Data: 2005-06-05 17:49:50
    Temat: pytania o wynajem mieszkania
    Od: "news.gazeta.pl" <m...@o...pl>

    Witam wszystkich,
    planuje w najblizszym czasie wynajecie mieszkania, calosc tranzakcji
    realizowana bedzie przez biuro posrednictwa nieruchomosci, i teraz mam
    pytania:
    - w jaki sposob zabezpieczyc sie przed oszustwami - chodzi mi
    o mozliwe sposoby zweryfikowania zarowno wlasciciela lokalu jak i
    samego posrednika
    - jakich dokumentow moge zarzadac do przedstawienia,
    od obu i jakich moga oni zarzadac ode mnie.
    -w jaki spsob zabezpieczyc sie zeby zwrotna kaucja byla faktycznie zwrotna
    i w jaki sosob zabezpiczyc sie przed obinzeniem kwoty tejze kaucji z
    powodu zniszczen mieszkania ktore by nie mialy miejsca

    Prosze o pomoc, pozdrawiam
    Michał