1. Data: 2005-06-05 19:13:14
Temat:Ustawa o psach agresywnych.
Od:Grzegorz Spergel <s...@U...vectranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie:)
Bardzo mnie martwia, denerwuja posuniecia naszych politykow, chodzi mi o ta
przekleta ustawe o psach agresywnych rasach. Ktora nic nie rozwiarze a
wrecz peciwnie sprawi wiele zlego zarowno psom jak i wlascicielom ktorzy
odpowiedzialnie zajmuja sie psami.
Z tego co slyszalem ustawa czeka jeszcze na podpis prezydenta, mam nadzieje
ze ja nie podpisze ale jak tak to czy jest mozliwosc jej zaskarzenia?
Najbardziej niepokoi mnie fakt rozszezena tej listy na inne psy np owczarki
niemieckie:(. Czy takie nierowne traktowanie wlacicieli psow obojetnie
jakich ras jest zgodne z prawem? czy ktos moze sobie od tak ustalic na
jakie psy mozna miec pozwolenie badania OC a na jakie nie?
Czytalem na jednym portalu ze jesli ktos nie przejdzie np badania
psychologicznego musi oddac psa albo zostanie mu on odebrany. Przeciez taka
osoba psychicznie chora jest dyskryminowana w tym przypadku.
Prosze o Wasza prawna opinie na moje pytania.
pozdrawiam Grxesiek

2. Data: 2005-06-05 19:19:40
Temat:Re: Ustawa o psach agresywnych.
Od:"HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Spergel" <s...@U...vectranet.pl> napisał w
wiadomości news:g64fgvyicmkx.2rz4eq0wbl3u.dlg@40tude.net...

> Przeciez taka
> osoba psychicznie chora jest dyskryminowana w tym przypadku.

A chcialbyś aby osoba psychicznie chora miała pozwolenie na broń i ową broń?

HaNkA

3. Data: 2005-06-05 19:22:09
Od:"Maciej Ślużyński" <m...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

taka
> osoba psychicznie chora jest dyskryminowana w tym przypadku.

IMVHO osoba chora psychicznie nie powinna zajmować się psem, który stanowić
może potencjalne zagrożenie dla innych ludzi.

Rozumiem, że swój post napisałeś z pozycji rozżalonego właściciela psa
(zapewne owczarka :-))) ), ale zechciej też wysłuchać argumentów drugiej
strony; w tym przypadku ojca dwóch synów, którzy kilkakrotnie mieli
"przygody" z psami, spowodowane niedbałością ich (psów) właścicieli.

Może zaliczasz się do tych nielicznych wyjątków, ale większość osób kupuje
agresywne psy właśnie dlatego, że są one agresywne... A sam fakt, że pies
jakiejś rasy zagryzł kogoś na śmierć powoduje u takich ludzi automatycznie
większe zainteresowanie tą właśnie rasą...

--
Pozdrawiam serdecznie
Maciej Ślużyński

4. Data: 2005-06-05 19:38:56
Od:Grzegorz Spergel <s...@U...vectranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 5 Jun 2005 21:22:09 +0200, Maciej Ślużyński napisał(a):

> Rozumiem, że swój post napisałeś z pozycji rozżalonego właściciela psa
> (zapewne owczarka :-))) )

Owszem mam owczarka niemieckiego o imieniu Amant,mimo ze jestem pewny ze
jest nie grozny zdaje sobie sprawe ze moze sie stac cos czego nie przewidze
i dlatemu Amant tam gdzie sa ludzie zawsze jest w kagancu i na smyczy.

> ale zechciej też wysłuchać argumentów drugiej
> strony; w tym przypadku ojca dwóch synów, którzy kilkakrotnie mieli
> "przygody" z psami, spowodowane niedbałością ich (psów) właścicieli.

Rozumie ze psy potrafia byc niebezpieczne w niodpowiednich rekach, ale nie
mozna karac wszystkich.
Zobacz ilu pjanych kierowcow zabija dzieci i sejm tym sie nie zajmuje, nikt
nie kaze takiemu isc na badania psychiatryczne.Nikt nie odbiera samochodu
prawko zazwyczaj zabieraja na jakis czas:(
pozdrawiam Grzesiek

5. Data: 2005-06-05 19:41:49
Od:Grzegorz Spergel <s...@U...vectranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

D HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):

> A chcialbyś aby osoba psychicznie chora miała pozwolenie na broń i ową broń?

No faktycznie,tak dalem taki przyklad moze niezbyt wlasciwy;)
pozdrawiam Grzesiek

6. Data: 2005-06-05 20:01:01
Od:KrzysiekPP <k...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przekleta ustawe o psach agresywnych rasach. Ktora nic nie rozwiarze a
> wrecz peciwnie sprawi wiele zlego zarowno psom jak i wlascicielom ktorzy

Dwa pytania:
- czy zbierasz gowna po swoich psach ?
- Czy znasz slownik jezyka polskiego ?

--
Krzysiek, Krakow

7. Data: 2005-06-05 20:26:46
Od:JanuszHr <h...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 5 Jun 2005 21:13:14 +0200, na pl.soc.prawo, Grzegorz Spergel
napisał(a):

> Witajcie:)
> Bardzo mnie martwia, denerwuja posuniecia naszych politykow, chodzi mi o ta
> przekleta ustawe o psach agresywnych rasach.

a mnie bardzo martwi i denerwuje to ,że pies zagryzł dziecko bo debil
wałasciciel uczył psa atakowania wszystkiego co sie rusza.
JanuszHr

8. Data: 2005-06-05 21:00:17
Od:"Maciej Ślużyński" <m...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JanuszHr" <h...@p...com> napisał w wiadomości

> a mnie bardzo martwi i denerwuje to ,że pies zagryzł dziecko bo debil
> wałasciciel uczył psa atakowania wszystkiego co sie rusza.
> JanuszHr

Touche!

9. Data: 2005-06-05 22:01:07
Od:Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Spergel napisał(a):

> Najbardziej niepokoi mnie fakt rozszezena tej listy na inne psy np owczarki
> niemieckie:(.

Z owczarków na liście są tylko kaukaskie ;-) Nie martw sie

M.

10. Data: 2005-06-05 22:07:40
Od:Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

JanuszHr napisał(a):

> a mnie bardzo martwi i denerwuje to ,że pies zagryzł dziecko bo debil
> wałasciciel uczył psa atakowania wszystkiego co sie rusza.

A mnie bardziej denerwują tysiące debili próbujacych codziennie mnie
zabić przy uzyciu niebezpiecznego przyrządu zwanego samochodem. I co?
Mam żądać ogólnopolskich badań psychiatrycznych oraz tego, żeby tych,
ktorzy nie przejdą tego testu humanitarnie uśpić?

M.