  • 11. Data: 2010-09-21 10:52:23
    Temat: Re: Zatarcie skazania - gdzie wniosek ?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    wiadomości news:4c988b15$1@news.home.net.pl...

    > Twierdzisz, że "gołe" grzywny z KK nie wpadają do rejestru??

    Taka gola grzywna gorsza jest w tym wypadku od malutkich zawiasikow...

    Pozdrawiam
    SDD

  • 12. Data: 2010-09-21 10:56:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.09.2010 12:52, SDD pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:4c988b15$1@news.home.net.pl...

    > Taka gola grzywna gorsza jest w tym wypadku od malutkich zawiasikow...

    Ano - grzywna po 3-5 latach, a zawiasy pół roku po zakończeniu próby.

  • 13. Data: 2010-09-21 11:40:34
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-09-21 12:56, Andrzej Lawa pisze:

    > Ano - grzywna po 3-5 latach, a zawiasy pół roku po zakończeniu próby.

    Wedlug KK karany to taki co zostal skazany prawomocnym wyrokiem i
    przesiedzial w ZK co najmniej pol roku.

    Cos sie zmienilo czy tworzysz nowe prawo?

  • 14. Data: 2010-09-21 11:43:02
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-09-21 12:45, Andrzej Lawa pisze:

    > Ty się, ignorancie, lepiej nie odzywaj.

    Odezwal sie medrzec ktory nawet nie zna definicji karalnosci.

  • 15. Data: 2010-09-21 11:45:04
    Od: kam <...@...pl>

    W dniu 2010-09-21 13:40, konieczko pisze:
    > Wedlug KK karany to taki co zostal skazany prawomocnym wyrokiem i
    > przesiedzial w ZK co najmniej pol roku.

    doczytaj, bo mylisz karalność z przesłankami recydywy z kk

    KG

  • 16. Data: 2010-09-22 09:15:03
    Od: WW <w...@v...pl>

    > Ano - grzywna po 3-5 latach, a zawiasy pół roku po zakończeniu próby.

    U mnie minęło już 5 lat (w lipcu) a nadal figuruje w rejestrze.
    Gdybym napadł na babcie i ją pobił, albo zgwałcił jakiegoś dzieciaka, to
    dziś był bym niekaranym, czystym jak łza obywatelem a że pokłóciłem się
    z US, to nadal jestem, mimo upływu 5 lat - przestępcą.

    Macie racje, grzywna jest najgorsza - muszę o tym pamiętać i następnym
    razem prosić sąd o zawiasy a nie o grzywnę.

    Pozdrawiam
    WW