  • 1. Data: 2010-09-20 18:29:20
    Temat: Na co wymagany jest atest PZH?
    Od: tomjas <t...@W...onet.pl>

    Witam.
    Przymierzam sie do sprowadzania z zagranicy srodkow czystosci, higieny
    i kosmetykow. Sta moje pytanie - czy wymagany jest atest PZH?
    Wyszperalem w necie tylko notke "Produkty z UE są sprzedawane w Polsce
    bez atestu. Atest PZH przestał obowiązywać w dniu wejścia w życie nowej
    ustawy o kosmetykach, czyli 12 maja 2002 r." A co z produktami spoza UE?
    Z gory dzieki i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2010-09-20 18:49:08
    Temat: Re: Na co wymagany jest atest PZH?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    tomjas napisa?(a):

    > Przymierzam sie do sprowadzania z zagranicy srodkow czystosci, higieny
    > i kosmetykow. Sta moje pytanie - czy wymagany jest atest PZH?

    PZH nie wydaje już od bardzo dawna żadnych atestów na kosmetyki. W tej
    chwili prowadzi komercyjną działalność polegającą na de facto
    sprzedawaniu swojego komercyjnego produktu, który się nazywa "Świadectwo
    Jakości Zdrowotnej".

> [...]
    > bez atestu. Atest PZH przestał obowiązywać w dniu wejścia w życie nowej
    > ustawy o kosmetykach, czyli 12 maja 2002 r." A co z produktami spoza UE?

    Polecam lekturę Ustawy o kosmetykach Dz.U. 2001 nr 42 poz. 473:
    0473

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widac z niego do Apteki na Solnym...