  • 91. Data: 2010-09-05 20:01:46
    Temat: Re: Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-05 21:09, Krzysztof pisze:
    > "witek"<w...@g...pl.invalid> napisał

    > Czym innym jest chodzenie do kościoła, a czym innym aprobata księżowskich,
    > rozdmuchanych przywilejów.

    Jak prowadzałam córkę na religię do kościoła to zakonnica
    przygotowywująca dzieci do I Komunii Św. na lekcji religii powiedziała:
    "Twój dom,Twoje mieszkanie jest Twoim Kościołem, Twoją Świątynią". To
    zapamiętam do końca życia, zresztą to samo myślę.

    --
    animka

  • 92. Data: 2010-09-05 20:03:39
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > Jak pójdziesz sam załatwiać to zobaczysz...

    No i chyba taka różnica, że pan w garniturze wystawi fakturę.

    --
    animka

  • 93. Data: 2010-09-05 20:12:19
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2010-09-05 21:16, Krzysztof wrote:
    > "spp" <s...@o...pl> napisał

    > Bolesne jest nie to, że ksiądz sobie zarabia w taki czy inny sposób, bo
    > to jego sprawa, tylko to, że rozlicza się z fiskusem na całkowicie
    > wynaturzonych warunkach. Też bym tak chciał.
    > Tylko mi teraz nie mów, że mogłem zostać księdzem ;-)

    ksiadz sie rozlicza na takich warunkach na jakie sie państwo zgodziło.
    pretensje na wiejskiej.

  • 94. Data: 2010-09-05 20:12:26
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 05 Sep 2010 21:29:02 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Bo miał pociąg do dziewcząt a nie do chłopców.

    A Ty się wtranżalasz, bo Cię nie chciał?
    :->

  • 95. Data: 2010-09-05 20:13:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2010-09-05 21:35, Jotte wrote:
    > Niemniej zawężacie problem. Nie chodzi o kwestię samych podatków od
    > pojedynczych katabasów, lecz o całościową sytuację podatkową katosekty w
    > naszym państwie.

    a kto tą sytuację uchwalał?

  • 96. Data: 2010-09-05 20:13:26
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 5 Sep 2010 21:36:11 +0200, Krzysztof napisał(a):

    > "Ikselka" <i...@g...pl> napisał

    > Owszem, nie podoba mi się system opodatkowania, a kościoła nie mam jak
    > zmieniać, bo nigdy nie byłem wyznawcą żadnej religii.
    >
    > K.

    No to co Cię obchodzi, ile kto płaci księdzu za pogrzeb?

  • 97. Data: 2010-09-05 20:14:15
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 5 Sep 2010 21:37:12 +0200, Jotte napisał(a):

    > W wiadomości news:i60qvl$hdp$1@news.onet.pl Alek

    > Bo zwykle jest.

    "Zwykle" oznacza zawsze i nigdy. Proszę powiedzieć, kiedy i co Cię złego
    spotkało, konkretnie.

  • 98. Data: 2010-09-05 20:15:03
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2010-09-05 21:36, Krzysztof wrote:
    > "Ikselka" <i...@g...pl> napisał

    > Owszem, nie podoba mi się system opodatkowania, a kościoła nie mam jak
    > zmieniać, bo nigdy nie byłem wyznawcą żadnej religii.

    masz.
    przecież to nie kościół uchwałał system podatkowy dla kościoła.
    chcesz to zmienić? wybory już niedługo.

  • 99. Data: 2010-09-05 20:15:23
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 5 Sep 2010 21:37:15 +0200, Krzysztof napisał(a):

    > "Ikselka" <i...@g...pl> napisał

    > A czemu Ty nie zostałaś prostytutką?

    Odpowiedź pytaniem na pytanie jest unikiem. Dlaczego nie mogłeś zostać
    księdzem?

  • 100. Data: 2010-09-05 20:16:32
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 05 Sep 2010 21:46:13 +0200, animka napisał(a):

> [...]
    rzyjal_budzet_na_2011_r_zasilek_pogrzebowy_obciety_d
    o_4_tys_zl.html

    > Ok, to są zupełnie odrębne sprawy.
    > Napisałam tylko tak przy okazji.

    Nie lubię takich "okazji bez okazji".

    > http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Chciala-zapla
    cic-za-pogrzeb-100-zl---ksiadz-ja-wysmial,wid,125906
    48,wiadomosc_prasa.html?ticaid=1ad55

    No i co z tego? Podobne przypadki można podać na temat najbardziej
    swietlanych instytucji i osób świeckich.