  • 221. Data: 2010-09-08 19:35:55
    Temat: Re: Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    news:i68lu1$jia$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > Hm, księża kojarzą ci się z książętami?
    > To w szkole musiałeś być chyba prymasem ;)

    Odpowiadasz na słowa Animki (cytowanie jest spieprzone).

  • 222. Data: 2010-09-08 20:16:17
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Alek napisal:
    > Odpowiadasz na słowa Animki (cytowanie jest spieprzone).

    Aaa, to nie prymas. Nawet na wikarego/wikarówkę by się nie nadawała :D

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 223. Data: 2010-09-08 21:12:39
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    W dniu 2010-09-08 21:35, Robert Tomasik pisze:

    > Wiesz, niestety z racji zawodu czasem muszę pooglądać doczesne szczątki
    > człowieka po śmierci i ten lekarz się mylił. Natomiast nie podejmuje się
    > polemiki na temat przyczyn tego zjawiska.

    Aha. A ci inni lekarze cytowani i linkowani w tym wątku tez się mylili?

    --
    Jak kogoś pozywasz, to oskarżony nie składa odpowiedzi na wniosek,
    tylko przedstawia apelację. Apelacja musi być wniesiona przez

  • 224. Data: 2010-09-08 21:45:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Roman Rumpel" <r...@s...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kuratora do prezesa Sądu. Wtedy jest pewna szansa, że sąd zwróci
    > wniosek i otrzymasz tytuł wykonawczy. (C) by ~przypadek

    Nie wiem. Piszę, co widziałem. O ile "rośnięcie" paznokci tłumaczone
    wysychaniem jestem w stanie przełknąć, to włosów już nie.

  • 225. Data: 2010-09-08 23:37:59
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-08 23:45, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "Roman Rumpel"<r...@s...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem. Piszę, co widziałem. O ile "rośnięcie" paznokci tłumaczone
    > wysychaniem jestem w stanie przełknąć, to włosów już nie.

    Pewnie rosną do czasu. Potem już robaki trupa obłażą i obgryzają.

    --
    animka

  • 226. Data: 2010-09-09 06:42:00
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 08-09-2010 21:18, Jotte pisze:
    > W wiadomości news:i67gtd$d38$1@inews.gazeta.pl Robert Tomasik

    > A niech sobie, niedouk, proponuje co chce, ale wielu innym radzę czytać,
    > uczyć się i myśleć.
    > Ty też możesz spróbować.
    > Paznokcie ani włosy nie rosną po śmierci, bo nie funkcjonują już
    > procesy, które produkują komórki tworzące te tkanki.
    > Natomiast ciało traci wodę (łatwiejsze określenie: wysycha), co powoduje
    > zmniejszenie objętości tkanek miekkich i odsłanianie większych
    > fragmentów paznokci i włosów, tworząc złudzenie ich rośnięcia.

    Bosz, a teraz może walnij jeszcze wywód o tym, że poczucie godności też
    po śmierci nie rośnie i są na to naukowe dowody. I linka wrzuć
    koniecznie do tych badań.

    Bosz, jeden ironiczny żart i zaraz ludzie zaczynają podręczniki
    patologii studiować. Paranoja jakaś.

    Dla tych co poza łopatologia nie rozumieją inaczej - teks o tym ze rosną
    po śmierci włosy i paznokcie to tzw. mądrość ludowa, tutaj mająca nadać
    całości smak absurdu.
    Co to absurd, sprawdźcie z wikipedii.

    Jezu, niektórzy to się w jakiejś izolacji do społeczeństwa chyba
    chowali. Może wśród wilków... albo robotów.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 227. Data: 2010-09-09 15:22:23
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4c8881ba$0$21007$65785112@news.neostrada.pl Maddy
    <m...@e...com.pl> pisze:

    > Bosz, a teraz może walnij jeszcze wywód o tym, że poczucie godności też po
    > śmierci nie rośnie i są na to naukowe dowody. I linka wrzuć koniecznie do
    > tych badań.
    Zrobię, co mi sie będzie podobało.

    > Bosz, jeden ironiczny żart i zaraz ludzie zaczynają podręczniki patologii
    > studiować. Paranoja jakaś.
    Wiedza cię jakoś boli, uwiera?

    > Dla tych co poza łopatologia nie rozumieją inaczej - teks o tym ze rosną
    > po śmierci włosy i paznokcie to tzw. mądrość ludowa, tutaj mająca nadać
    > całości smak absurdu.
    Jak to dobrze, że jest ktoś, kto mając za podstawę nie wiedzę, lecz
    "mądrość" ludową i własne "wydaje mi się" potrafi wszystko zgrabnie
    wytłumaczyć...

    > Jezu, niektórzy to się w jakiejś izolacji do społeczeństwa chyba chowali.
    > Może wśród wilków... albo robotów.
    A niektórzy wśród baranów lub świń.
    Potem głoszą "mądrości" ludowe.

    --
    Jotte

  • 228. Data: 2010-09-12 22:28:05
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 07 Sep 2010 23:37:09 +0200, Maddy napisał(a):

    > Ale nie martw się, w Polsce na szczęście komunistę rzadko można spotkać.

    O naiwności ludzka :-PPP
    To co, oni nagle wymarli w ciągu paru lat, czy może w rezerwatach siedzą?
    Ja widzę, że nadal mają się dobrze, tylko teraz inaczej się NAZYWAJĄ :->

  • 229. Data: 2010-09-13 06:19:08
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Ikselka napisal:
    > O naiwności ludzka :-PPP
    > To co, oni nagle wymarli w ciągu paru lat, czy może w rezerwatach siedzą?
    > Ja widzę, że nadal mają się dobrze, tylko teraz inaczej się NAZYWAJĄ :->

    He, he, Maddy ma rację, Ikselko. Twardzi komuniści to wymarli w Polsce
    wraz z Gomułką. Potem juz były tylko różne odmiany partii władzy,
    serwilistycznych wobec aktualnie dominujących imperiów. W roku 1989
    zmieniły się stosunki własnościowe, ale nieprzypadkowo kursował wówczas
    dowcip, że przy Okrągłym Stole PZPR dogadywał się ze swoimi byłymi aktywistami :)

    Na serio:
    - czym propaganda sukcesu, lansowana obecnie, różni się od propagandy
    Szczepańskiego?
    - czym zaszczuwanie przeciwników politycznych przez GazWyb, uprawiane od
    nieomal początku lat dziewięćdziesiątych, różni się od analogicznego
    opluwania w prasie pezetpeerowskiej?
    - czym szczucie służb specjalnych przez rząd Kaczyńskiego różniło się
    od działań esbecji?

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 230. Data: 2010-09-13 06:37:44
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 13-09-2010 00:28, Ikselka pisze:

    > O naiwności ludzka :-PPP
    > To co, oni nagle wymarli w ciągu paru lat, czy może w rezerwatach siedzą?
    > Ja widzę, że nadal mają się dobrze, tylko teraz inaczej się NAZYWAJĄ :->

    Ikselka, nie pij tyle, masz zwidy.

    Ewentualnie, doucz się co to jest komunizm.
    Nigdy go w Polsce nie mieliśmy.
    A prawdziwych komunistów było jak na lekarstwo, wielu zgniło w
    stalinowskich więzieniach.

    A może dla Ciebie "komunista" to epitet używany na osoby których poglądy
    Ci się nie podobają albo których zwyczajnie nie lubisz?
    Równie dobrze możesz zamienić komunistów na żydów, masonów albo
    liberałów (ciągle modne w niektórych kręgach). Znaczenie będzie
    dokładnie to samo.
    Ot, niewyszukana obelga.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl