  • 1. Data: 2003-06-12 14:24:10
    Temat: Re: Zartrzymane prawo jazdy
    Od: M...@o...pl (KaMil)

    "Leszek" <l...@p...fm> napisał:

    >przykład:przed bramą prywatnej posesji leżą zwłoki a za brama
    >w samochodzie siedzi zalany w trupa kierowca.
    Szybko chcesz znalezc winnego. A moze najpierw sprawdzic co bylo
    powodem smierci ? Jesli ktos zaslabnie i umrze w poblizu mego domu, to
    aresztowac mieszkancow, dokonac rewizji-moze znajdzie sie bron ?

    Oto moj przyklad: moja przyszla tesciowa niecierpi mnie i najchetniej
    powiesilaby mnie. Pewnego dnia zaskakuje mnie i swoja corke w lozku.
    Dzwoni do prokuratora z doniesieniem o przestepstwie: "zgwalcono moja
    corke". I wedlug twego sposbu interpertacji art. 308 kpk prokurator
    zarzadza badanie ginekologiczne dziewczyny (najlepiej wlasnorecznie
    - a co mozna skorzystac z okazji !) w celu zabezpieczenia sladow
    spermy, znalezienia mojego wloska lonowego, naskorka itd. Po co ma
    pytac dziewczyne o zgode.

    Inny podobny: prokurator otrzymuje wiadomosc, ze dziewczyna handluje
    narkotykami, a przenosi je i ukrywa w kapsulce, umieszczonej w
    intymnej czesci swego ciala. W oparciu o art. 308 kpk zarzadza
    doprowadzenie dziewczyny, karze jej zdjac majteczki, polozyc sie i
    rozsunac nogi, poniewaz musi (art. 297 par. 1 kpk) sprawdzic czy
    popelnila przestepstwo.

  • 2. Data: 2003-06-12 14:45:03
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "KaMil" <M...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > corke". I wedlug twego sposbu interpertacji art. 308 kpk prokurator
    > zarzadza badanie ginekologiczne dziewczyny

    Może nie aż tyle.Ale art.308 Kpk w zupełności wystarczy aby w razie nie
    otworzenia przez Ciebie drzwi wywalić je z hukiem bez nakazu.

> [...]
    > doprowadzenie dziewczyny, karze jej zdjac majteczki, polozyc sie i
    > rozsunac nogi, poniewaz musi (art. 297 par. 1 kpk) sprawdzic czy

    Uważasz że nic nie zrobi po takim zgłoszeniu?

    Pozdr
    Leszek

  • 3. Data: 2003-06-12 18:24:11
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    KaMil wrote:
> [...]
    > - a co mozna skorzystac z okazji !) w celu zabezpieczenia sladow
    > spermy, znalezienia mojego wloska lonowego, naskorka itd. Po co ma

    Zły przykład, zgwałcenie i podobne są wnioskowe. :)

    KG

  • 4. Data: 2003-06-13 15:31:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Zakładając, że dziewczyna jest pełnoletnia i nie jest psychicznie chora, to
    prokurator nie kiwnie palcem, jeśli nie złoży ona wniosku o ściganie.
    Teściowa może sobie składać zawiadomienia do woli i za każdym razem otrzyma
    postanowienie o odmowie wszczęcia postępowania w tej sprawie.

    Dodatkowo, jeśli okarze się, że teściowa doskonale wiedziała, że o żadnym
    gwałcie w tym wypadku być nie może, to popeni przestępstwo samym
    zawiadomieniem.