    From: M...@o...pl (KaMil)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zartrzymane prawo jazdy
    Date: Thu, 12 Jun 2003 14:24:10 GMT

    "Leszek" <l...@p...fm> napisał:

    >przykład:przed bramą prywatnej posesji leżą zwłoki a za brama
    >w samochodzie siedzi zalany w trupa kierowca.
    Szybko chcesz znalezc winnego. A moze najpierw sprawdzic co bylo
    powodem smierci ? Jesli ktos zaslabnie i umrze w poblizu mego domu, to
    aresztowac mieszkancow, dokonac rewizji-moze znajdzie sie bron ?

    Oto moj przyklad: moja przyszla tesciowa niecierpi mnie i najchetniej
    powiesilaby mnie. Pewnego dnia zaskakuje mnie i swoja corke w lozku.
    Dzwoni do prokuratora z doniesieniem o przestepstwie: "zgwalcono moja
    corke". I wedlug twego sposbu interpertacji art. 308 kpk prokurator
    zarzadza badanie ginekologiczne dziewczyny (najlepiej wlasnorecznie
    - a co mozna skorzystac z okazji !) w celu zabezpieczenia sladow
    spermy, znalezienia mojego wloska lonowego, naskorka itd. Po co ma
    pytac dziewczyne o zgode.

    Inny podobny: prokurator otrzymuje wiadomosc, ze dziewczyna handluje
    narkotykami, a przenosi je i ukrywa w kapsulce, umieszczonej w
    intymnej czesci swego ciala. W oparciu o art. 308 kpk zarzadza
    doprowadzenie dziewczyny, karze jej zdjac majteczki, polozyc sie i
    rozsunac nogi, poniewaz musi (art. 297 par. 1 kpk) sprawdzic czy
    popelnila przestepstwo.