  • 1. Data: 2003-06-12 14:13:04
    Temat: mieszkanie
    Od: Anna Witwicka <w...@a...com.pl>

    Witam wszstkich,
    jestem tu nowa i wpadlam tylko na chwile ;)

    Mam taki pomysl:
    moje male wlasnosciowe mieszkanie chce zamienic na wieksze spoldzielcze
    z mozliwoscia pozniejszego wykupienia. Zamienic bezposrednio - ale
    bedzie pewnie trudno znalezc taka osobe - albo sprzedac moje i kupic
    spoldzielcze. Nie mam pieniedzy na to, zeby dolozyc do wiekszego
    mieszkania wlasnosciowego.
    Czy to dobry pomysl czy raczej glupi? Czy w ogole mozna kupic mieszkanie
    spoldzielcze? - wlascicielami takich mieszkan sa chyba wlasnie
    spoldzielnie no i nie wiem jak to u nich wyglada.
    Jezeli ktos z Was moze mi pomoc to bede wdzieczna.

    Pozdrawiam serdecznie
    Anna