  • 1. Data: 2003-06-12 12:41:39
    Temat: CZY TO JEST PRAWO? To jest bezprawie!!!
    Od: "Robert Kubanek" <r...@p...onet.pl>

    Witam Serdecznie !!

    Jestem byłym właścicielem małej firmy budowlanej Konstal-bud ze
    Szczecina. Moją firmę zniszczył i okradł developer
    ze Szczecina o nazwie ATALANTA Sp. z o.o z ul. Konopnickiej32. Obecnie
    co drugi dzień przychodzi do mnie poczta
    polecona z Urzędu Skarbowego - wezwanie za wezwaniem. Wszyscy domagają
    się płatności ode mnie. Piszę pismo za pismem do Urzędu Skarbowego.
    Złodziej ATALANTA ze Szczecina śmieje się z polskiego prawa. Własnie
    dzisiaj w
    telewizji była mowa o całym systemie działania inwestorów złodziei.
    Czy w Polsce znalazł by się ktoś uczciwy mogący
    coś pomóc w tej sprawie. Pisząc do różnych instytucji w województwie
    i państwie , wszyscy unikają tego tematu.
    Poprzez system złodziejski w Polsce moja rodzina nie ma obecnie na
    chleb, utrzymanie mieszkania, naukę dzieci, a ja sam
    stałem się osobą bezrobotną bez zasiłku dla bezrobotnych. GDZIE TU
    SPRAWIEDLIWOŚĆ?
    Jak się patrzy na polskie prawo - to ręce opadają i żyć się nie
    chce w tym kraju. JEST TO KRAJ ZŁODZIEI.

    Z powazaniem:
    inz.Robert Kubanek
    r...@p...onet.pl
    SZCZECIN

  • 2. Data: 2003-06-12 13:30:12
    Temat: Re: CZY TO JEST PRAWO? To jest bezprawie!!!
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl>

    Użytkownik "Robert Kubanek" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chleb, utrzymanie mieszkania, naukę dzieci, a ja sam
    > stałem się osobą bezrobotną bez zasiłku dla bezrobotnych. GDZIE TU

    A ile rozpraw się już odbyło?
    Kasia

  • 3. Data: 2003-06-12 16:48:47
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> napisał w
    wiadomości news:bc9vlm$38l$1@druid.ceti.pl...

    > A ile rozpraw się już odbyło?
    > Kasia

    sądzę, że żadna
    jaki jest sens podawać do sądu firmę która jest
    tylko na papierze?
    sprawa w sądzie to tylko dodatkowe straty

  • 4. Data: 2003-06-12 16:53:02
    Od: "Hitower" <b...@i...pl>

    A co powiesz na to:

    Urząd miejski był dłyżny firmie mojego ojca (jakieś 4 lata temu) 400.00PLN -
    sprawa ciągneła się ponad rok, firma dobrze prosperująca, istniejąca od 1989
    roku stanęła przed widmem bankructwa.
    Dodam że była to kwota którą uznali i nie mieli do tego żadnych zastrzeżeń -
    poprostu przeliczyli się z bydżetem gminy - zresztą nie wiem jak było
    dokładnie bo 4 lata temu jakoś specjalnie nie interesowałem się firmą.

    Tak na marginesie to współczuję, ale taka jest polska rzeczywistość :(

    Pozdrawiam i życzę powodzenia
    Hitower

  • 5. Data: 2003-06-12 16:54:30
    Od: "Hitower" <b...@i...pl>

    Ups jedno zero za mało :)
    400.000,00PLN

  • 6. Data: 2003-06-13 07:33:09
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl>

    Użytkownik "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:bcab3b$f5k$1@news.onet.pl...

    > sądzę, że żadna
    > jaki jest sens podawać do sądu firmę która jest
    > tylko na papierze?
    > sprawa w sądzie to tylko dodatkowe straty

    No, skoro developer Cię okradł, to chyba na Policji albo gdzieś indziej to
    zgłosiłeś? Może napisz jakieś szczegóły, jak do tego doszło, ku przestrodze
    innym...
    Kasia