eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakup komputera przez internet z firmy KompuTronik Buczkowscy, droga przez meke › Re: Zakup komputera przez internet z firmy KompuTronik Buczkowscy, droga przez meke
    From: "Piotr/piciu/Krzyżański" <p...@f...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakup komputera przez internet z firmy KompuTronik Buczkowscy, droga
    przez meke
    Date: Mon, 21 Jan 2002 17:07:21 +0100

    "Jan Tetzlaff" <j...@k...pl> wrote:

    > Niewatpliwie na dlugi czas realizacji zamówienia mial wplyw wyjatkowo
    > pracowity grudzien, gdzie nasz sklep internetowy realizowal dziennie
    > kilkadziesiat zamówien a magazyn wysylal ponad 200 paczek dziennie.

    Czy tak trudno przewidzieć zwiększony przedświąteczny
    szał zakupów i zatrudnić dodatkowych ludzi, albo lojalnie
    uprzedzić klienta o niewydolności sklepu internetowego?

    > Zamówienie dotyczylo zaawansowanego komputera z procesorem Intel Pentium 4 2
    > GHz, które w grudniu byly bardzo trudno dostepne. Dzieki upzejmosci firmy

    Szybki procesor oznacza, że komputer jest 'zaawansowany'???

    > Komputer przed wyslaniem zostal dokladnie sprawdzony co potwierdza wydruk z
    > programu testujacego "Check it", który wykorzystujemy do testowania
    > wszystkich wyprodukowanych komputerów (wydruk z programu dolaczamy zawsze do
    > komputera !!).

    Taki wydruk bardzo łatwo można spreparować . . . .

    > - kurierzy Servisco nie przyjmuja podbrania na kwoty wyzsze niz 5.000 zl,
    > stad koniecznosc albo przelania pieniedzy przed odebraniem sprzetu albo
    > zaplata pieniedzy w bazie Servisco

    Może warto zmienić firmę kurierską na taką, która nie będzie
    stresować klienta?

    > - gniazdo plyty glównej bylo czesciowo stopione

    Co to jest gniazdo płyty głównej?

    > - procesor nie posiadal jednej nózki, kilka innych nózek nosi slady
    > cynowania i "doklejania"

    Czyli nie jest dziwne, że nie chciał 'wystartować' . . . .

    > Skad sie to wszystko wzielo ? Czy podczas transportu ktos niewidzialna reka
    > wszedl do karonu, odkleil plombe, prawdopodbnie nieudolnie kombinowal "cos"
    > z procesorem, a kiedy pewne podzespoly ulegly zniszczeniu próbowal domowym
    > sposobem "naprawic" procesor ? To chyba niemozliwe.

    Ja nie wiem skąd się to mogło wziąć.
    _Możliwe_, że w takim stanie komputer
    opuścił magazyn.

    > Rozsadzcie to prosze sami. Mam nadzieje, ze nie kazdy wierzy w to co ktos
    > napisze.

    Właśnie . . . . . . .

    > Jako gest dobrej woli proponujemy równiez bezplatna wymiane uzkodzonego
    > procesora Intel Pentium 4 2 GHz na nowy o predkosci 1.5 GHz i wartosci 800
    > zl. Gest ten to wyraz przeprosin przede wszystkim za fatalna, tym razem,
    > obsluge klienta przez firme Servisco i udowodnienie, ze nasza firma jest
    > solidnym sprzedawca, która powaznie traktuje swoich klientów.

    To już nie pierwszy 'zły' sygnał o działalności firmy Komputronik,
    choć nie na tym forum.

    Piciu