eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakup komputera przez internet z firmy KompuTronik Buczkowscy, droga przez meke › Re: Zakup komputera przez internet z firmy KompuTronik Buczkowscy, droga przez meke
  • Data: 2002-01-21 17:15:19
    Temat: Re: Zakup komputera przez internet z firmy KompuTronik Buczkowscy, droga przez meke
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 21 Jan 2002, Jan Tetzlaff wrote:
    [...cytat z KompuTronika...]
    >+ Komputer przed wyslaniem zostal dokladnie sprawdzony co potwierdza wydruk

    Możliwe.

    >+[...] Servisco.

    Znamy :( Można mieć... hm... trudności, czasami.

    >+ Teraz uwagi co do plomb :
    [...]
    >+ - na wszystkich przesylkach przyklejamy mocna tasme, która stanowi plombe
    >+ nienaruszalnosci przesylki, jezeli tasma ta zostala przerwana, nosila slady
    >+ odklejania itp to odbierajacy ja klient powinien natychmiast spisac
    >+ odpowiedni protokól, o czym informujemy na specjalnej nalepce
    >+ na przesylkce !!

    Mhm. Klient musi wiedzieć jakiego koloru byłaby ichnia paczka !
    ...i naklejka. I że (naklejka) MA BYĆ ! NIBY SKĄD ??

    Fakt, że "przesyłkowe" przekazanie komputera to w razie
    problemu same kłopoty... i brak możliwości wykazania kto
    zawinił. Bo są co najmniej trzy możliwe strony :(

    Pozdrowienia, Gotfryd