eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakup komputera przez internet z firmy KompuTronik Buczkowscy, droga przez meke › Re: Zakup komputera przez internet z firmy KompuTronik Buczkowscy, droga przez meke
  • Data: 2002-01-21 23:25:50
    Temat: Re: Zakup komputera przez internet z firmy KompuTronik Buczkowscy, droga przez meke
    Od: "Shoovie" <S...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KLoSS" <K...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:a2hrf2$nos$1@korweta.task.gda.pl...
> [...]
    > wygląda procesor i gdzie się go wkłada a taki "fachowiec" raczej nie
    > kupowałby przez internet.

    > Czy pan SZEF daje 100% gwarancji że komputer wyszedł sprawny.
    > Bo sądząć po częstch zmianach twarzy w magazynie i zachowaniu niektórych
    > panów magazynierów traktujących delikatny sprzęt jak worek ziemniaków to
    > sam się czasem dziwie że zakupiony sprzęt działa.
    > Coś Mi chodzi po głowie że Komputronik poszukiwał na grudzień dodatkowych
    > składaczy (ale mogę się mylic) więc Pan SZEF oglądając na miejscu jak
    > pracuje personel ma 100% zauwania pomimo że postronna osoba po 10 min ma

    Klient

    > Jak ktoś ma słabe nerwy to po 10 min rozmowy z serwisem zgodzi się na
    > wszystko byle już do końca życia nie mieć z nim do czynienia.

    > Kto przy zdrowych zmyslach i czystym sumieniu
    > zgodzilby sie na potracenie wysokiej ceny procesora i wymienił go
    bezpłatnie
    > bez winy.

    Myślę, że firma o tak dużych obrotach (a co za tym idzie nie musiałaby się
    przejmować klientem, który wnosi reklamację rzędu 2-3 tys. zł. Jednak widać,
    że zależy im na każdym kliencie, nawet na tym najmniejszym.

    > - w serwisie wisiała/wisi (dawno nie byłem) kartka:
    > "NIe uznajemy reklamacji na procesory firmy AMD"
    > co świadczy wybitnie o uczciwych zamiarach.

    Nie wiem, czy takie coś maiło miejsce, nie byłem tam nigdy... Ale AMD to nie
    Intel, chyba każdy się zgodzi?