eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakup komputera przez internet z firmy KompuTronik Buczkowscy, droga przez meke › Re: Zakup komputera przez internet z firmy KompuTronik Buczkowscy, droga przez meke
  • Data: 2002-01-21 18:32:40
    Temat: Re: Zakup komputera przez internet z firmy KompuTronik Buczkowscy, droga przez meke
    Od: "Piotr/piciu/Krzyżański" <p...@f...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "oswald" <o...@i...pl> wrote:

    > A czy nie oznacza?

    Dla mnie nie.

    > Ciekawe, w jakim celu ?

    Wyjaśniam niżej.

    > Bardzo chętnie. Znasz taką ?

    Jest tego bez liku na rynku.

    > Chodzi o procesor, czytałeś dokładnie cały tekst, czy tylko wyrywkowo ?

    > No tak. To przeciez oczywiste, nasi serwisanci najchetniej lutuja procesory
    > i niszcza plyty glowne.

    Nie wiem czy to jest oczywiste, ale czasami serwisanci
    nudzą się, i różne rzeczy im przychodzą do głowy.
    Choćby--> ciekawe na ile pójdzie 2 GHz . . . . . .

    > 800

    > Zlym sygnalem jest, ze proponujemy korzystne rozwiazanie sprawy?

    Zależy dla kogo jest to korzystne.
    Jeśli zapłacilem za szybszy procesor,
    a w efekcie dostaję wolniejszy??
    Chyba, że 'spaliłem' procesor, a firma Komputronik
    funduje mi ten trochę wolniejszy, to jak najbardziej.

    Piciu