eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakup komputera przez internet z firmy KompuTronik Buczkowscy, droga przez meke › Re: Zakup komputera przez internet z firmy KompuTronik Buczkowscy, droga przez meke
  • Data: 2002-01-21 19:50:52
    Temat: Re: Zakup komputera przez internet z firmy KompuTronik Buczkowscy, droga przez meke
    Od: KLoSS <K...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    CZeŚĆ Jan Tetzlaff

    > Witam, ponizej zalaczam wypowiedz wlasciciela firmy w tej sprawie.
    >
    > "Jako wlasciciel firmy Komputronik chcialbym zlozyc pewne wyjasnienia do
    [ble ble ble]
    > No i najwazniejsze, czyli stan komputera po przeslaniu do reklamacji:
    > - zerwana zostala plomba z tej strony obudowy, z której mozna dostac sie
    > do wnetrza odkrecajac blaszene boki obudowy

    Czy Pan Włąściciel był osobiście przy pakowaniu komputera i sprawdał
    osobiście w/w plomby.
    A nawet jeśli by był to czy nie spuszczał tej paczki z oczu aż do
    zabrania przez kuriera.

    > - gniazdo plyty glównej bylo czesciowo stopione
    > - procesor nie posiadal jednej nózki, kilka innych nózek nosi slady
    > cynowania i "doklejania"

    Wskazuje na slady działania "fachowca" przynajmniej takiego co wie jak
    wygląda procesor i gdzie się go wkłada a taki "fachowiec" raczej nie
    kupowałby przez internet.

    > Skad sie to wszystko wzielo ? Czy podczas transportu ktos niewidzialna
    > reka wszedl do karonu, odkleil plombe, prawdopodbnie nieudolnie kombinowal
    > "cos" z procesorem, a kiedy pewne podzespoly ulegly zniszczeniu próbowal
    > domowym sposobem "naprawic" procesor ? To chyba niemozliwe.

    Czy pan SZEF daje 100% gwarancji że komputer wyszedł sprawny.
    Bo sądząć po częstch zmianach twarzy w magazynie i zachowaniu niektórych
    panów magazynierów traktujących delikatny sprzęt jak worek ziemniaków to
    sam się czasem dziwie że zakupiony sprzęt działa.
    Coś Mi chodzi po głowie że Komputronik poszukiwał na grudzień dodatkowych
    składaczy (ale mogę się mylic) więc Pan SZEF oglądając na miejscu jak
    pracuje personel ma 100% zauwania pomimo że postronna osoba po 10 min ma
    dokładnie odwrotne sugestie.

    > Nie chce nikogo o nic oskarzac i podzespoly komputera bysmy wymienili bez
    > zmruzenia oka, jednak fakt przeróbek procesora i nawet brak jednej nózki
    > (wcale nie zadnej krancowej a jednej z srodkowych) oraz przedluzanie nózek
    > poprzez cynowanie (jak sadzimy) dyskwalifikuje mozliwosc jakiejkolwiek
    > wymiany tegoz procesora.
    > Zaproponowalismy klientowi zaplate za nowy, wymieniony procesor w
    > najnizszej mozliwej cenie hurtowej, propozycje te jednak odrzucil. Klient
    > zgodzil sie na "niech on odliczy tyle ile chce od sumy 7900 zl i przeleje
> [...]

    Jak ktoś ma słabe nerwy to po 10 min rozmowy z serwisem zgodzi się na
    wszystko byle już do końca życia nie mieć z nim do czynienia.

> [...]
    > zgodzilby sie na potracenie wysokiej ceny procesora od sumy zaplaconej za
    > komputer ?
    > Rozsadzcie to prosze sami. Mam nadzieje, ze nie kazdy wierzy w to co ktos
    > napisze.
    > Dla zainteresowanych przygotowalismy zdjecia uszkodzonej plyty i
    > procesora. (prosze o maile w...@k...pl)
    >
    > Jako gest dobrej woli proponujemy równiez bezplatna wymiane uzkodzonego
    > procesora Intel Pentium 4 2 GHz na nowy o predkosci 1.5 GHz i wartosci 800
    > zl.

    Kto przy zdrowych zmyslach i czystym sumieniu
    zgodzilby sie na potracenie wysokiej ceny procesora i wymienił go bezpłatnie
    bez winy.

    > Gest ten to wyraz przeprosin przede wszystkim za fatalna, tym razem,
    > obsluge klienta przez firme Servisco i udowodnienie, ze nasza firma jest
    > solidnym sprzedawca, która powaznie traktuje swoich klientów.
    >
    > Kilka faktów o firmie :
    > - najwiekszy wielkopolski dystrybutor sprzetu komputerowego (obrót netto w
    > 2001 roku wyniósl 65 mln zl)
    > - producent uznanej marki komputerów Geo-PC (w 2001 roku wyprodukowalismy
    > okolo 5000 komputerów)
    > - jeden z najwiekszych sprzedawców sprzetu komputerowego przez Internet w
    > Polsce

    - w serwisie wisiała/wisi (dawno nie byłem) kartka:
    "NIe uznajemy reklamacji na procesory firmy AMD"
    co świadczy wybitnie o uczciwych zamiarach.

    --
    Komentarz Owena do praw Murphy'ego: