eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakup komputera przez internet z firmy KompuTronik Buczkowscy, droga przez meke › Re: Zakup komputera przez internet z firmy KompuTronik Buczkowscy, droga przez meke
    From: "Dominik Scigalski" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakup komputera przez internet z firmy KompuTronik Buczkowscy, droga
    przez meke
    Date: Sun, 20 Jan 2002 16:34:32 +0100

    Uzytkownik "Olek" <o...@w...com.pl> napisal w wiadomosci
    news:3c4ad058.370231@news.tpi.pl...

    [...]

    > postepowac. Jest mi o tyle trudno, ze czuje sie oszukany. Nie wierze
    > pomimo braku dowodow, ze procesor mogl sie uszkodzic mechanicznie w
    > czasie transportu przy nienaruszonej obudowie i opakowaniu. Natomiast

    W reszcie ci nie pomoge, ale jesli chodzi o uszkodzenie procesora,
    to w przypadku procesorów AMD, firma ta zaleca uzywanie
    wentylatorów i radiatorów nie przekraczajacych okreslonej wagi
    wlasnie ze wzgledu na niebezpieczenstwo uszkodzenia ich w
    transporcie. Jesli to Athlon albo Duron, sprawdz masywnosc
    wiatratora. Ale nawet jesli jest on zbyt masywny, wina IMHO lezy
    po stronie firmy komputerowej.

    Pozdrawiam,

    Dominik