  • 1. Data: 2002-10-22 20:44:29
    Temat: Zakaz kupna ziemi
    Od: "Olo" <o...@i...pl>

    Czy słyszeliście o projekcie przepisu, który zakazywał by nie-rolnikom
    (osobom posiadającym mniej niż 1ha ziemi) kupna działek przez 5 lat???
    Gdzieś mi się to obiło o uszy ale nie wiem czy to prawda. Przepis jest
    związany z wejściem do unii.

    Pozdrawiam
    Olo

  • 2. Data: 2002-10-23 10:21:27
    Temat: Re: Zakaz kupna ziemi
    Od: "Marek Zachara" <m...@S...pl>

    "Olo" <o...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > (osobom posiadającym mniej niż 1ha ziemi) kupna działek przez 5 lat???
    > Gdzieś mi się to obiło o uszy ale nie wiem czy to prawda. Przepis jest

    Przepis jest zwiazany nie z wejsciem do unii, ale z dbaniem PSL-u o wlasne
    interesy - wiem ze byla taka propozycja ustawy pozwalajaca na zakup
    ziemi rolnej tylko osobom z wyksztalceniem rolniczym i rolnikom
    z zaswiadczeniem z gmin (ze sa rolnikami). Ale nie wiem w jakiej fazie
    prac sie teraz znajduje.

    Marek

  • 3. Data: 2002-10-23 15:40:24
    Od: "Paweł Hajdys" <p...@N...gazeta.pl>

    Marek Zachara <m...@S...pl> napisał(a):

> [...]
    > ziemi rolnej tylko osobom z wyksztalceniem rolniczym i rolnikom=20
    > z zaswiadczeniem z gmin (ze sa rolnikami). Ale nie wiem w jakiej fazie

    Nie jestem pewien czy nie mówicie o zaostrzeniu rygorów nie nabycia ziemi
    lecz podlegania ubezpieczeniu spełecznemu rolników.

    Pozdrawiam
    Paweł Hajdys
    h...@l...msk.pl

  • 4. Data: 2002-10-24 09:27:11
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł Hajdys" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Nie jestem pewien czy nie mówicie o zaostrzeniu rygorów nie nabycia ziemi
    > lecz podlegania ubezpieczeniu spełecznemu rolników.

    Nie sądzę. Pewnie chodzi o "Ustawę o o brocie ziemią rolną". Obecnie
    znajduje sie w Komisjach sejmowych jako poselski projekt ustawy. Druk 401
    ( z 06.03.2002) .

    Depi.

  • 5. Data: 2002-10-24 22:27:27
    Od: "Olo" <o...@i...pl>

    > Nie sądzę. Pewnie chodzi o "Ustawę o o brocie ziemią rolną". Obecnie
    > znajduje sie w Komisjach sejmowych jako poselski projekt ustawy. Druk 401
    > ( z 06.03.2002) .

    Jak mogę się zapoznać z treścią projektu?

    Pozdrawiam
    Olo

  • 6. Data: 2002-10-25 09:31:09
    Od: "Paweł Hajdys" <p...@N...gazeta.pl>

    Olo <o...@i...pl> napisał(a):

    > Jak mogę się zapoznać z treścią projektu?

    Jest opublikowany na serwerze Sejmu.

    Pozdrawiam
    Paweł Hajdys
    h...@l...msk.pl

  • 7. Data: 2002-10-25 10:13:15
    Od: "Olo" <o...@i...pl>

    > Jest opublikowany na serwerze Sejmu.
    >
    > Pozdrawiam
    > Paweł Hajdys
    > h...@l...msk.pl

    Zgadza się. Już go mam.
    Dokładnie o ten projekt ustawy mi chodziło.

    Pozdrawaim
    Olo