  • 1. Data: 2002-10-22 19:54:40
    Temat: Wspólnota mieszkaniowa?
    Od: "radar" <j...@w...pl>

    Mam pytanko!
    Jak przeforsować zmianę udziałów (bez zbytnich kosztów związanych z księgą
    wieczystą), kupiłem strych, który następnie adaptowałem na cele mieszkalne,
    metraż zgodnie z projektem dużo się zmniejszył a dalej płacę wg starego.

    --
    moja strona http://janiuk.fm.interia.pl

  • 2. Data: 2002-10-24 05:56:58
    Temat: Re: Wspólnota mieszkaniowa?
    Od: "beny76" <b...@w...pl>

    Udzial w czesciach wspolnych jest nierozerwalnie zwiazany z wlasnoscia
    lokalu we wspolnocie. zmiana udzialow w nieruchomosci wspolnej to podjecie
    przez wspolwlascicieli stosownej uchwaly w tej kwestii, sporzadzenie nowej
    inwentaryzacji nieruchomosci przez bieglego oraz zmiana aktow notarialnych
    wszystkich wlascicieli. Inaczej nie da rady.

    b...@w...pl