  • 21. Data: 2006-11-19 22:24:43
    Temat: Re: Zajęcie zaszyfrowanego komputera !!!
    Od: "mirekk" <m...@a...pl>

    Użytkownik "usmiechant" <u...@b...pl> napisał w
    wiadomości news:ejql11$s5j$1@news.onet.pl...

    > Mirek. A Ty masz chlopie adwokata?

    Właśnie nie!!!
    Patrz post poniżej temat: "ZUS" to Ci wiele wyjaśni:)

    p.s. Wszedłem na tę grupę z myślą, że ktoś mi pomoże w temacie ZUS,
    sądziłem, że bywają na grupie prawnicy, którzy choć wskażą drogę jak
    załatwić sprawy pewne, ale póki co wdałem się chyba w niepotrzebną dyskusję.
    bez obrazy
    z pozdrowieniami mk

  • 22. Data: 2006-11-19 22:24:58
    Od: "Przemysław Rokicki" <p...@W...gazeta.pl>

    jestes rajer, rece opadaja

  • 23. Data: 2006-11-19 22:25:38
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Sun, 19 Nov 2006 23:05:15 +0100, Olgierd napisał(a):

    > Kurdę, już niedługo będzie rok w zawiasach na dwa za miksa PGP, SSL,
    > SSH oraz kryptografię ;-)

    Dobrze, ale jak wyjaśnić wejście dwóch policjantów, do konkretnego
    mieszkania i zarekwirowanie sprzętu, dodatkowo jeszcze zabezpieczonego ?

    Tutaj można teoretyzować, a najprostszym rozwiązaniem będzie informacja
    autora wątku co miał na dysku, a nie pisanie bajeczek jakie właśnie
    przeczytaliśmy.

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 24. Data: 2006-11-19 22:26:35
    Od: "Przemysław Rokicki" <p...@W...gazeta.pl>

    =?ISO-8859-2?Q?Przemys=B3aw_Rokicki?= <p...@W...gazeta.pl>
    napisał(a):

    > jestes rajer, rece opadaja

    w jakim celu robiono przeukanie/ podano podstawe prawna na podstawie ktorej
    zabieraja laptopa?

  • 25. Data: 2006-11-19 22:32:35
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Sun, 19 Nov 2006 22:19:41 +0000 (UTC), Przemysław Rokicki napisał(a):

    > wybaczc ale nie bardzo rozumiem ten fragament.
    > na pewno nine wzials go z Kpk.

    Nie, od znajomego policjanta :)

    Pamiętasz nalot na gościa co prowadził stronę WWW o treściach nazistowskich
    ? To był chyba bloody&honor.

    W tego typu akcjach nie zapukali grzecznie do drzwi, nie poprosili,
    któregoś z obecnych rodziców w domu.
    Walnęli z buta, krzyknęli "gleba" i nawet odznaki nie pokazali.

    IMHO co innego podejrzewać, a co innego mieć pewność, że w danym miejscy
    popełnia się czyn niedozwolony.

    Mogę się mylić ?

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    "Nigdy nie kłóć się z głupcem.
    Najpierw ściągnie Cię do swojego poziomu,

  • 26. Data: 2006-11-19 22:33:59
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    > Dowód sprawie i to wszystko.
    > Nie każdy policjant to informatyk.
    > Mają podejrzenie zabierają, przekazują ichnemu informatykowi.

    Muszą mieć "uzasadnione" podejrzenia. Odmowa podania hasła nie jest taką
    przesłanką - obywatel nie ma takiego obowiązku.

  • 27. Data: 2006-11-19 22:35:07
    Od: animka <a...@n...ma.wp.pl>

    mirekk napisał(a):

    > Pan biegły chciał wyjąć twardy dysk i włożyć jak mniemam do innego
    > komputera, (nie wiedział nawet jak do HD dostać się) i robił to przy pomocy
    > młotka i mesla:) w rezultacie rozwalił HD i obudowę.

    I co dalej? Odebrałeś ten komputer, czy Ci wypłacili odszkodowanie na
    nowy komputer?

    --
    animka

  • 28. Data: 2006-11-19 22:35:34
    Od: "mirekk" <m...@a...pl>

    > w jakim celu robiono przeukanie/ podano podstawe prawna na podstawie
    > ktorej
    > zabieraja laptopa?

    Przeszukanie robili legalnie z tym tylko, że przyszli w zupełnie innej
    sprawie - nic związanego z oprogramowaniem, komputerami. Nie znaleźli tego
    co szukali wiec w jakiś sposób chcieli mi dokuczyć i przyczepili sie do
    komputera:)
    po tym jak im powiedziałem, że to co szukają mam zakopane w ogrodzie i
    chciałem im łopaty dać by wykopali to z ogrodu:) była jesiń a ja nie miałem
    sił by skopać ogródek.

    pozdrawiam mk

  • 29. Data: 2006-11-19 22:35:55
    Od: "Przemysław Rokicki" <p...@W...gazeta.pl>

    Marcin Wasilewski <j...@a...pl> napisał(a):

    > Muszą mieć "uzasadnione" podejrzenia. Odmowa podania hasła nie jest taką
    > przesłanką - obywatel nie ma takiego obowiązku.

    co nei znaczy ze nie moga s[praawdzic, moim zdannieem w przypadku odmowy
    podania hasla pojawia sie dosc uzasadnione podehjrzenie.

  • 30. Data: 2006-11-19 22:38:19
    Od: "Przemysław Rokicki" <p...@W...gazeta.pl>

    ===Tomy=== <nic@z_tego.com> napisał(a):

    > Nie, od znajomego policjanta :)

    no powiem ze wq kpk tego ni ema a policjannt przekraczca swe uprawniienia.
    tylklo czekeac az trafia na cwaniaka

> [...]
    > któregoś z obecnych rodziców w domu.
    > Walnęli z buta, krzyknęli "gleba" i nawet odznaki nie pokazali.

    zaloze sie ze byl nakaz

    > IMHO co innego podejrzewać, a co innego mieć pewność, że w danym miejscy
    > popełnia się czyn niedozwolony.
    >
    > Mogę się mylić ?

    rozdzial 25 KpK, doam ze jezlei jest mowa o np zabraniai przedmiotu mogacego
    stanowic dodwod to musi to byc jakos uzasadnione a nie absktrarkcyjne
    zakladanie tak jak to ma miejsce ostatanio z kompami.