  • 11. Data: 2006-11-19 22:00:33
    Temat: Re: Zajęcie zaszyfrowanego komputera !!!
    Od: "usmiechant" <u...@b...pl>

    Użytkownik "===Tomy===" <nic@z_tego.com> napisał w wiadomości
    news:a0din189n46d.f94mox0becl.dlg@40tude.net...

    [...]

    > Nie sądzę, aby upatrzyli sobie zwykłego szaraczka spośród 40 mln rzeszy
    > narodu ot tak, bez powodu. IMHO autor wątku coś ukrywa. Już samo
    posiadanie
    > 500GB, zaszyfrowanego dysku wiele mówi. Ukrywał filmy z koleżankami przed
    > rodzicami ? Nie wierzę w legalne wykorzystywanie tego dysku. Kasowanie
    > historii, ciasteczek, nadpisywanie pustych zawartości narzędziami z PGP.
    > Niezły kozak z autora, ale chyba został upolowany i stąd teraz ten
    > histeryczny post ...

    Na pewno sie myle, ale to chyba jakis spam z Microsoftu ;)

    u.

  • 12. Data: 2006-11-19 22:01:36
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

> [...]
    > przeszukania. Postanowienie sądu lub prokuratora w przedmiocie
    > zatwierdzenia należy doręczyć osobie, u której dokonano przeszukania, w
    > terminie 7 dni od daty czynności na zgłoszone do protokołu żądanie tej
    > osoby. O prawie zgłoszenia żądania należy ją pouczyć."
    >
    > Przepisu tego nie stosuje się jeśli policjanci mają uzasadnione
    > podejrzenie
    > ze np. z danego komputera rozprzestrzeniana jest pornografia dziecieca lub
    > inne zabronione tresci.
    >
    > I w tym momencie skargę może sobie wrzucić do kosza :)

    To powiedz mi na jakiej podstawie policja rekwiruje sprzęt, który nie
    zawiera nielegalnego oprogramowania?

    a) tak dla "jaj"
    b) bo się obraziła
    c) bo teraz trzeba udawadniać swoją niewinność

> [...]
    > historii, ciasteczek, nadpisywanie pustych zawartości narzędziami z PGP.
    > Niezły kozak z autora, ale chyba został upolowany i stąd teraz ten

    Prawo jest prawem, jeśli nic nie znaleźli, to mówi się przepraszam i
    robi wypad.
    Policji to się może dużo wydawać. Niestety w Polsce mamy państwo policyjne i
    policja/prokuratura
    będzie pewnie trzymała ten komputer miesiącami, a gdy go w końcu oddadzą, to
    nikt nawet przepraszam nie powie, o odszkodowaniu nie wspominając.

  • 13. Data: 2006-11-19 22:05:15
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *usmiechant* stuknęła w klawisze i oto
    co powstało:

    > Na pewno sie myle, ale to chyba jakis spam z Microsoftu ;)

    Kurdę, już niedługo będzie rok w zawiasach na dwa za miksa PGP, SSL,
    SSH oraz kryptografię ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    || JID:o...@j...org || http://olgierd.bblog.pl ||

  • 14. Data: 2006-11-19 22:09:03
    Od: "mirekk" <m...@a...pl>

    > Co w kwestii odszkodowania ? Próbowałeś walki ?

    Jeszcze nie, póki co rozmawiałem z prokuratorem, który poradził bym o zwrot
    pieniędzy za komputer zwrócił się do tych co zabrali (CBŚ) jak do nich
    zadzwoniłem, powiedzieli, żebym pisał na posterunek, który oddawał mi
    komputer - posterunek każe pisać do prokuratury i tak w koło, a ja
    zastanawiam się do kogo napisać - bo to, że wystąpię o zwrot sprawnego
    komputera lub by zakupili mi nowy jest pewne.

    pozdrawiam mk

    p.s może ktoś poradzi mi do kogo pisać?

  • 15. Data: 2006-11-19 22:15:10
    Od: "Przemysław Rokicki" <p...@W...gazeta.pl>

    smogg <smogg9@USUN_TOop.pl> napisał(a):

    > mieli jakiś nakaz czy coś? jakim prawem zabrali kompa jeśli nic nie
    > zobaczyli podejrzanego? musieli przedstawić coś na czego podstawie
    > działają tak a nie inaczej... możesz rozwinąć :)

    no akurat tw przypadku gdy ktos odmawia podana czcy wpisania haslal moim zdaniem
    maja podsttawy cos podejrzrewaca i zabrac, pytanien bylo by nan miejscu gdyby
    mieli szanse przejrzecc a mimo to zabrali.

    P.

  • 16. Data: 2006-11-19 22:16:38
    Od: "usmiechant" <u...@b...pl>

    s.com...

    > Kurdę, już niedługo będzie rok w zawiasach na dwa za miksa PGP, SSL,
    > SSH oraz kryptografię ;-)

    Pamietaj! Dodawaj przed wszystkim Open*, zeby nie wchodzic w komercyjne
    patenty :)

    u.

  • 17. Data: 2006-11-19 22:18:08
    Od: "usmiechant" <u...@b...pl>

    Użytkownik "mirekk" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zastanawiam się do kogo napisać - bo to, że wystąpię o zwrot sprawnego
    > komputera lub by zakupili mi nowy jest pewne.

    Wspolczuje. Czego to urzednicy nie zrobia, aby zadowolic Panstwo :/

    > pozdrawiam mk
    >
    > p.s może ktoś poradzi mi do kogo pisać?

    Mirek. A Ty masz chlopie adwokata?

    u.

  • 18. Data: 2006-11-19 22:19:41
    Od: "Przemysław Rokicki" <p...@W...gazeta.pl>

    "Przepisu tego nie stosuje się jeśli policjanci mają uzasadnione podejrzenie
    ze np. z danego komputera rozprzestrzeniana jest pornografia dziecieca lub
    inne zabronione tresci."

    wybaczc ale nie bardzo rozumiem ten fragament.
    na pewno nine wzials go z Kpk.

  • 19. Data: 2006-11-19 22:22:34
    Od: "Przemysław Rokicki" <p...@W...gazeta.pl>

    > To powiedz mi na jakiej podstawie policja rekwiruje sprzęt, który nie
    > zawiera nielegalnego oprogramowania?

    nin e osmieszaja sie, pytanie bylo by na miieijscu gdyby gosc wpisal hasla.

    Pomijam fakt czynnosci niecierpiacej zwloki , tu jezeli tylko przyszli
    sprawdzic sost zglosil bym przekroczennie uprawniien do prok.

    P.

  • 20. Data: 2006-11-19 22:22:49
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Sun, 19 Nov 2006 23:01:36 +0100, Marcin Wasilewski napisał(a):

    > To powiedz mi na jakiej podstawie policja rekwiruje sprzęt, który nie
    > zawiera nielegalnego oprogramowania?

    Dowód sprawie i to wszystko.
    Nie każdy policjant to informatyk.
    Mają podejrzenie zabierają, przekazują ichnemu informatykowi.

> [...]
    > będzie pewnie trzymała ten komputer miesiącami, a gdy go w końcu oddadzą, to
    > nikt nawet przepraszam nie powie, o odszkodowaniu nie wspominając.

    Przeczytaj post mirka i sam sobie odpowiedz na pytanie.

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    Software is like sex: